Kust evenwijdig aan de kustlijn?

Hoi Lynkoeurs,

Ik weet niet welke manipulatie. Ik was in staat om te doen, ik kan de ribben niet evenwijdig aan de sidecuts plaatsen.

Ik snuffelde rond zonder resultaat in de opties.

Hulp SVP

mireille.png
1 like

Klik met de rechtermuisknop op de dimensie / weergaveoptie / losgehaakt

PS: de beroemde "rechtermuisklik" bevat vaak veel mooie dingen om te ontdekken, te gebruiken... Om te gillen

Moge de donkere kant bij je zijn...

3 likes

Hallo

Klik met de rechtermuisknop op een kant en weergave-opties en daar moet u dat wijzigen.

3 likes

Wanneer je op een dimensie klikt, heb je de tabel van deze genoemde dimensie

Laat ons zien wat als u alstublieft vindt

Je moet een vakje hebben om aan te vinken, lijkt mij

of onderdrukt de dimensies en maakt een intelligente dimensie van het geheel te zien

@+

1 like

Ik ben al in slimme coyatie en het aan- / uitvinken van "off-hook" is nutteloos...

Ik ben op de hulpwebsite van SolidWOrks, maar ik kan ook niets vinden

mireille2.png
1 like

Misschien is dat dan wat je zoekt,

Maar we zullen de oude afmetingen moeten verwijderen en alles opnieuw moeten maken:

Gereedschap / Afmetingen / Basislijnen

1 like

Als ik me niet vergis, zit het in opties == > eigenschappen van het document, dan dimensionering, en je moet zien of je een doorlopende bijlagelijn hebt geselecteerd, uitgelijnde tekst

2 likes

Zie deze link 

http://help.solidworks.com/2012/French/solidworks/Sldworks/HIDD_Options_arclen_dim.htm

Sms

Politie

Klik om het lettertype te wijzigen.

Grondgedachte voor horizontale tekst Links
Middelpunt
Rechts
Verticale tekstonderbouwing Boven
Midden

Onder

@+ ;-) 

2 likes

PB OPGELOST!

Olivier 42 jaar

AC Cobra's427 zei:

GT22

Allereerst, BEDANKT.

Toen was het beste ac cobra's... behalve dat het niet alleen in kansen is: ik moest helemaal naar lineaire afmetingen gaan om op het vak "doorlopende bijlageregel->tekst uitlijnen" te klikken. Maar hier muggenzift.

Het was niet erg, maar het zette mijn hersenen op zijn kop. Zonder jou zou ik er nog steeds zijn.

Nogmaals bedankt!

@+

2 likes

Het enige wat je hoeft te doen is het beste antwoord op te schrijven om het onderwerp af te sluiten

@+ ;-)

2 likes