Hallo
Waarom vind ik in het dialoogvenster Vergelijkingen meerdere keren dezelfde dimensie . De D1@Plan dimensie van een offset-opname wordt bijvoorbeeld tot 5 keer weergegeven. Als ik er een aanpas, volgen de anderen, maar het intrigeert me.
Meneer
Hallo
Waarom vind ik in het dialoogvenster Vergelijkingen meerdere keren dezelfde dimensie . De D1@Plan dimensie van een offset-opname wordt bijvoorbeeld tot 5 keer weergegeven. Als ik er een aanpas, volgen de anderen, maar het intrigeert me.
Meneer
Hallo
Kun je je stuk posten voor analyse?
Vriendelijke groeten
Hallo d.roger,
Sorry voor de late terugkeer en bedankt voor het onderzoeken van mijn probleem.
Het betreffende bestand is in PJ.
Als ik bijvoorbeeld filter op het woordkader, illustreert het resultaat mijn probleem goed.
Hallo
De dimensies komen net zo vaak voor als ze door de verschillende functies worden gebruikt. Uw dimensie "D1@Plan Door Block Frame" verschijnt 5 keer omdat deze wordt gebruikt door 5 functies, u kunt deze relaties zien door met de rechtermuisknop te klikken en vervolgens op "Ouder/Kind... " op de functies, zie op de bijgevoegde afbeelding. Het is een beetje destabiliserend, maar mijn geloof is vrij logisch.
Vriendelijke groeten
Hallo Roger,
Dit is inderdaad nogal verwarrend, ik verwachtte slechts één regel per kant te zien verschijnen, het dupliceren van de regel met precies dezelfde naam helpt niet bij de duidelijkheid maar ach zo is het. Dank u voor uw antwoord.
Cdlt