bart
28 oktober 2014 om 10:54
1
Hallo, ik heb een kleine montage die ik heb opgezet en deze is overal gevuld met ribben.
Dat vertraagt mijn machine enorm, hoe geef ik alleen de ribben weer zonder alle andere soorten?
En waarom blijft het dood als ik de annotaties plaats?
Kleine screenshot in bijlagen
Dank je wel =)
annotation.png
1 like
gt22
28 oktober 2014 om 11:03
2
Ik denk dat als het achterblijft, dit komt omdat je dimensies gestapelde dimensies zijn en welke van + via bepaalde vergelijkingen is, dus wanneer hij je assemblage opnieuw maakt, berekent hij alles elke keer opnieuw
@+ ;-))
1 like
U kunt de weergave van de naam al van de zijkanten verwijderen als u er niet in geïnteresseerd bent.
In het heads-up display objecten verbergen/tonen/namen van de zijkanten weergeven
gt22
28 oktober 2014 om 11:57
4
Hoe uw assemblage substantieel lijkt te zijn
De blokkeerbalk gebruikt
https://m.youtube.com/watch?v=nBOgDd5eSXg&autoplay=1
en probeer indien mogelijk subassemblages te maken
@+-))
1 like
pl
28 oktober 2014 om 12:16
5
Hallo
Om alleen de afmetingen weer te geven, moet u de typen één voor één deselecteren in het weergavemenu... Maar de afmetingen maken deel uit van de annotaties en het is onmogelijk om alleen de afmetingen weer te geven.
Zie bijgevoegde afbeelding.
In het beste geval kunt u enkele schetsen verbergen om alleen de schetsen zichtbaar te maken die u interesseren.
Bewerken: door met de rechtermuisknop in de boom te klikken op de map "Annotaties" (als deze niet wordt weergegeven, geef deze dan weer met een rechtsklik op "Boommappen weergeven"), kunt u kiezen wat u wilt weergeven:
Annotaties weergeven / Toon functie Afmetingen / Toon referentie dimensies / Toon DimXpert annotaties
Lente:
http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/c_displaying_annotations_parts_assemblies.htm
affichage_sw.jpg
1 like
bart
28 oktober 2014 om 12:36
6
Bedankt jongens voor jullie antwoorden.
Aan de andere kant heb ik maar 12 stuks in mijn montage, dus niets alarmerends.
Ik begrijp niet waarom het zo veel vertraagt voor zo weinig....
Omdat ik met de lengtes moet spelen, geef ik de afmetingen weer, maar hier bevriest alles en duurt het 20 jaar om te draaien....
annotation_2.png
1 like
bart
28 oktober 2014 om 12:38
7
Gt22, de vergrendelingsstang werkt onder een assemblage?
1 like
pl
28 oktober 2014 om 12:39
8
Ik zag net op je laatste schermprinter dat je vergelijkingen uit de context hebt, met het symbool "->".
Als het achterblijft, kan het te maken hebben !!
Heb je echt deze vergelijkingen nodig die naar andere delen verwijzen???
bart
28 oktober 2014 om 12:41
9
In feite zitten de quations allemaal in de onderdelen en niet in de montage.
Het is vooral dat er verschillende configuraties zijn.
Zo is de hoge dwarsbalk overal hetzelfde, maar met verschillende configuraties.
ass.png
1 like
pl
28 oktober 2014 om 13:21
10
Om te zien welke functie het langst duurt om opnieuw op te bouwen, kunt u een CTRL Q uitvoeren en vervolgens .
Bron: http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_FEATURE_REPORT.htm
bart
28 oktober 2014 om 13:29
11
Lucas, het werkt in een kamer, maar niet in een montage....
1 like
pl
28 oktober 2014 om 13:33
12
2 likes
pl
28 oktober 2014 om 14:07
14
Wat zegt het rapport over de laatste reconstructie door op meer info of de "bril" te klikken?
4e regel op je afbeelding.
2 likes
bart
28 oktober 2014 om 14:09
15
Hier is het volledige rapport
rapport.png
2 likes
bart
28 oktober 2014 om 14:13
16
Wederopbouw is geen probleem, het probleem is dat ik niet kan eten zoals ik wil, het is helemaal niet vloeibaar...
Het lijkt erop dat ik op xp met een geïntegreerde grafische kaart ^^
1 like
pl
28 oktober 2014 om 14:14
17
Geen info meer? Inderdaad...
Heb je al geprobeerd om je assemblage op te slaan voor het geval dat?
En als je de kansen niet weergeeft, blijft het minder achter?
2 likes
bart
28 oktober 2014 om 14:16
18
Het is de 5e takeaway line-up, ik heb problemen met ze allemaal.
Zonder de ribben is alles geregeld. Het is dus de weergave van de ribben die blokkeert.
Maar omdat ik ze vaak moet veranderen, zodat mijn montage volgt en dat ik mijn uitgevouwen dxf kan opslaan. Ik heb niet veel andere keuze dan mijn ribben zichtbaar te laten....
1 like
pl
28 oktober 2014 om 14:24
19
En je hebt geprobeerd de complexe montagemodus te activeren?
Heb je maar één bestand openstaan?
En andere mogelijkheden om de snelheid te verbeteren:
http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/c_Slow_Performance_-_Screen_Flickering.htm
1 like
bart
28 oktober 2014 om 14:30
20
In complexe montage is het perfect in termen van snelheid, aan de andere kant heb ik geen ribben. ^^
Ik weet dat ik saai ben:p Maar ik verspil tijd tot de dood met het afhandelen van mijn montage.
Edit: Ik had annotaties uitgeschakeld ....^^
Als ik alles activeer is het inderdaad beter, dat nog niet, maar er is vooruitgang!
Ik denk niet dat ik het beter zou kunnen doen... Dus Lucas....+1 ;)
3 likes