Afmetingskleur in tekening

Ik heb een nieuwe standaard gecreëerd voor het tekenen van dressing. (Eigenschappen van het document).

Sinds wanneer voeg ik enkele afmetingen toe (vooral afschuiningen), de afmeting is grijs en niet zwart zoals alle andere.

Ik zie geen opties (specifiek voor het document, ik heb het niet over systeemopties) die dit afhandelen.

Ik begrijp niet waarom sommige kansen grijs zijn!!

2014-07-25-couleur_de_cote.png
1 like

Maar het zit in de systeemopties, toch?

"Extra > Opties >Systeemopties > Kleuren > Kleurcombinatie-instellingen, selecteer Afmetingen, Niet geïmporteerd (aangestuurd)."

4 likes

Hoi @ flegendre

Zie deze tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/modifier-la-couleur-de-cotes-dans-une-mise-en-plan

@+ ...................... Rode muts

2 likes

U kunt lagen maken met vooraf gedefinieerde kleuren

couleur_de_cotes.jpg
1 like

http://www.lynkoa.com/forum/3d/quoi-correspond-selon-la-norme-dans-les-calques-sw

Deze vraag overlapt met deze: 

- volgens norm I

en                       ik kom niet tevoorschijn in mijn laagbeheer

-nee               ik

We geven grijze afmetingen (MEP,   SW, .slddrw, papierruimte)

Dit zijn per definitie lagen die het raadzaam is om niet te gebruiken omdat ze op de tuigage van de config verschijnen

ZIE ANTWOORD @Lucas.P

Creëer je eigen lagen 

Zeer handig voor grote AC-assemblages waarmee u bijvoorbeeld onderscheid kunt maken tussen:

- de bies 

- apparatuur (kleppen, manometers, debietmeters, enz.) 

-GC plannen

Met vriendelijke groet, Nicolas

sans_titre_1.jpg

@ kleine heel kleine Nicolas zijn pomp zijn harde roeispaan

Het is niet genoeg om te downloaden, je moet het ook begrijpen 

Hier praten we over de kleur van de kust in een plan, lijkt het mij

En verwar Auto CRAD en SolidWorks niet

Helemaal niet dezelfde manier van concipiëren 

@+.................... Rode muts

3 likes

Hallo

Dit zijn afmetingen die niet in de tekening worden geïmporteerd of afmetingen die in 3D worden beheerd. We hoeven dus alleen maar de kleuren van deze entiteiten in de opties in te stellen, zodat ze zwart zijn. Standaard hebben ze de kleur grijs.

Vriendelijke groeten

7 likes

@ jmsavoyat

Uw antwoord:

Het is precies woord voor woord de tutorial gepost

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/modifier-la-couleur-de-cotes-dans-une-mise-en-plan

eerder ;-))

@+............; -)) 

1 like

@ Groot, heel groot gt22

Ik probeer oplossingen te brengen Omdat ik geen topniveau heb, probeer ik te doen wat ik kan, ik ben geen os

Als mijn walkthrough niet goed is, is er een knop, heeft niets te maken op lynkoa, net onder de conyenu is duidelijk, scherp en precies

Groeten Nicolas

De rebelse @gt22 slaat hard toe dit weekend! Soms, als het antwoord eenvoudig en snel te geven is, is het niet de moeite waard om aan het eind van de dag tutorials te geven! Als u alle links die u systematisch geeft moet typen voordat u antwoordt, besteden we onze tijd aan het kopiëren van deze links. Het is niet geweldig.

Kom op, no hard feelings! :-)

Vriendelijke groeten

8 likes

Hoi @ Jmsavoyat

Dank je wel en no hard feelings

De rebel 

De vergelijking bevalt mij heel goed......... (Ik vond de serie geweldig)......... ;-))

het  doel, de stijl en de motivatie ook ;-))

Hardop claimen en aan de kaak stellen wat iedereen denkt, vind ik voor mij logisch en normaal 

Persoonlijk ben ik vrij om te zeggen wat ik denk 

Ik ben alleen lid en heb geen connectie met de site of softwareverkoper

Bevestigen dat je woord voor woord bent geschreven in de eerder geposte link is denk ik een garantie voor de kwaliteit van je geschriften

@+ ............. en..... altijd Red Hat

1 like

Dank u allen voor uw antwoorden.

Jullie hebben zaterdag allemaal goed en zeker geantwoord.......

De discussie was zelfs een beetje verhit.... Maar geen hoofdpijn, het is nutteloos.....

Ik was ervan overtuigd dat ik de kleur ZWART had ingesteld op de bestuurde afmetingen, in feite  niet ..... (Ik heb "snel" vakantie nodig !!).

2 likes