Kleur van onderdelen in assemblage

Hallo

Ik wil graag dat de kleuren van de onderdelen in mijn assemblage worden weergegeven zoals ze zijn wanneer ik de onderdelen open, maar mijn assemblage heeft een effen kleur. Moet er een manipulatie worden uitgevoerd?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Sébastien J.

Hallo

Normaal gesproken, als uw onderdelen een kleur of materiaal hebben, moeten ze deze in de assemblage bewaren.

Een afbeelding van een van uw onderdelen alleen en uw montage om te zien hoe het eruit ziet?

2 likes

Hallo.

U moet een geforceerd uiterlijk op de hoofdassemblage hebben.

Ontwikkel uw vastgoedbeheerder door op de dubbele pijl te klikken om de verschijningen weer te geven. Als er een voor uw hoofdassemblage staat, verwijdert u deze gewoon.

Een screenshot zou ook leuk zijn.

4 likes

Bedankt PhilippeB, helaas heeft mijn hoofdassemblage geen specifiek uiterlijk.

Dank ook aan FUZ3D, maar mijn onderdeel heeft kleur terwijl mijn assemblage het niet gebruikt.

1.jpg

Hier is het stuk met een geel gedeelte.

3.jpg

Hier is de montage met het grijze deel, zonder het gele deel.

2.jpg

Voor mij heb je 2 actieve verschijningen, vandaar het vierkant van uiterlijk in 2 gesneden met 2 verschillende kleuren.

Aan de andere kant, misschien heeft het niets te maken met het niet gebruiken, het kan afkomstig zijn van de lichte kamerfunctie, maar ik geloof het niet.

1 like

Het onderste deel van het vierkant is de kleur in het onderdeelbestand en het bovenste deel is de kleur in de assemblage. (die degene in de kamer overneemt)

1 like

Hier is een voorbeeld van een van mijn projecten, we merken dat alleen het onderste deel is gevuld, voor mijn kant het bruin voor het hout, lichtgrijs voor het aluminium en een beetje donkerder grijs voor het staal (en roze/paars voor de objecten van de klant)

BEWERKEN:

Om het te verwijderen, klikt u gewoon op het vierkant in de assemblage en verwijdert u het uiterlijk (verwijder niet alle verschijningen)

couleur_as-piece.png
4 likes

Bedankt FUZ3D, dat is het precies. Ik klikte op het vierkant, dan uiterlijk en verwijderen uiterlijk. Mijn stuk heeft zijn ware kleuren in de montage!

Graag gedaan:)