Heeft iemand een truc om een schets in een kamer anders te laten lijken dan grijs in de tekening? Het toewijzen van een kleur aan de schets in de kamer werkt niet, het gebruik van de laagkleur werkt ook niet.
Ik heb een screenshot geplaatst om mezelf beter verstaanbaar te maken.
Vervolgens kunt u de schets uit uw onderdeel- of assemblagebestand kopiëren en vervolgens in het MEP invoegen. Je legt het bovenop de inactieve. Dan kunt u de kleur normaal wijzigen. Ik weet dat het een "hack" is
RazFlash: Ja, het is een idee, maar ik denk dat ik het opgeef. Mijn assemblage is gewoon enorm, en het aantal lijnen om van kleur te veranderen is dat nog meer. Solid doet er al 3 uur over om de tekening te openen en hapert als een gek bij elke roulette beweging...
.PL: Nee, laagkleur werkt voor onderdelen, maar schetsen niet.
Mick Cordero: Het veranderde de kleuren van de onderdelen zonder aangetaste lagen, maar niet die van de schetsen
Ik zit in hetzelfde geval met het verschil dat ik verschillende kleuren heb om uit de schets in mijn plan te laten verschijnen. Ik kan de streken in de vensterselectie in de tekening niet selecteren, ik moet ze een voor een aanklikken of een tekenreeks selecteren.
Is er een manier om ze in pakketten te selecteren?