Hallo @tous
Ik zit vast aan een aangepaste😅 kleur
Deze laatste verdwijnt na heropening uit het palet!
Nadat ik het heb geprobeerd, heb ik precies hetzelfde gedrag (in een MEP-kleurfunctie van de lijn).
Zeker een aangepaste kleur op een zeer tijdelijke manier!
Tegelijkertijd hou ik net als solidworks (2020 voor mij) niet echt van kleur!
Hallo Lynkoa15,
Mijn beste wensen ook.
Dit is mij nog nooit overkomen, maar heb je een SW-update gedaan?
Misschien komt het daar vandaan.
Succes!!!
@+.
AR.
@sbadenis, raar, ik wilde gewoon dezelfde kleur gebruiken voor verschillende lagen!
@A_R bedankt voor de wensen, ik heb twee versies 22 en 18, hetzelfde probleem voor beide
Hallo
Het is nogal vreemd, maar je kunt geen aangepaste kleuren toevoegen als je in dit menu bent, zelfs als de optie anders doet vermoeden.
Om een aangepaste kleur toe te voegen, moet u naar de systeemopties gaan.
Het is in dit menu dat u in staat moet zijn om de aangepaste kleuren toe te voegen die u interesseren en die u in uw paletten zult vinden tijdens uw ontwerpen (tekeningen en 3D)
Normaal gesproken zou het moeten werken.
Hallo @Lynkoa15
Ik zie twee manieren:
De langste waar je gebruikt zolang je in dezelfde kamer bent of ASM gebruik je "kopieer het uiterlijk in een kamer als deze meerdere kleuren heeft (hetzelfde voor asm waar je de kleur van de ene kamer naar de andere kopieert)
De andere die beter geschikt is: als je een nieuwe kamer maakt en een specifieke kleur wilt gebruiken die al in gebruik is
Bewaar gewoon het nieuwe monster als het een kleur is die u wilt behouden!
https://help.solidworks.com/2020/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_DVE_MATERIALS_COLOR_IMAGE_parts.htm?id=5645531b5f8b47a38777dbcb2bf3efb0#Pg0
Ik hoop dat dit aan uw verzoek voldoet
Groetjes