Hallo
Ik wilde weten, wanneer ik een borgringen spiebaan maak... uit de bibliotheek voor het maken van vormen "Axemble" of een andere, zodra de creatie is gemaakt, heb ik een andere kleur dan die van het onderdeel (zie foto).
Hoe kan ik Solidwoks zo instellen dat ik een interne of externe vorm creëer die dezelfde kleur behoudt als mijn stuk.
Bedankt
sans_titre.jpg
1 like
Je opent de bibliotheekfunctie.
In de aanmaakboom laat je de extra kolommen verschijnen (klein pijltje bovenaan)
Klik met de rechtermuisknop op de kleur en selecteer "Alle verschijningen verwijderen..... "
U slaat uw bibliotheekfunctie op
En normaal gesproken werkt het.
couleur_sur_fonction.jpg
2 likes
Hallo
De bibliotheekfuncties, die beschikbaar zijn op de myCADservices-website, zijn inderdaad geregistreerd met een kleur die op de functie is toegepast. Dit resulteert in feite in het hebben van deze kleur die systematisch verschijnt wanneer de functie wordt gebruikt.
Flegendre heeft helemaal gelijk, je hoeft alleen maar de bibliotheekfuncties die je hebt gedownload opnieuw te registreren nadat je de kleur hebt verwijderd.
Vriendelijke groeten
1 like
Dank u, aan de andere kant, u moet doen wat u zei, maar op alle lijsten configuratie, evenals op de verschillende weergavestatussen.
1 like
Re
@m. Woede, ik denk aan één ding als ik je afbeelding zie. De kleur van je groef is rood. Heeft u de nieuwste versie van de Axemble Function Library gedownload? Het werd inderdaad opnieuw gedaan omdat de bestanden aanvankelijk waren gemaakt met een SolidWorks Education-versie. Als dit het geval is, gebruik deze bestanden dan niet meer, want anders heb je een watermerktekst wanneer deze over je ontwerpen wordt afgedrukt.
De kleur van de functies moet "blauw" zijn in plaats van "rood"!
Vriendelijke groeten
bib_fonctions_axemble.jpg
1 like