Ik ben bezig met het maken van een catalogus waarin we al onze knowhow raadplegen. Dus ik gebruik al onze PDF-documenten die voor dit doel zijn verstrekt (maken vanuit Solidworks) die ik samenvoeg onder pdf-maker (afdrukken, wachtrij, enz. enz.) en het geeft me een prachtig document van 140 pagina's.
Aan de andere kant, waar de bodem pijn doet, is als ik een van de onderdelen/set moet aanpassen. Ik moet bijvoorbeeld iets toevoegen op pagina 50. Ik breng mijn wijzigingen aan, ik maak mijn nieuwe PDF en daar ... Dat is de tragedie.
Ik ben dan genoodzaakt om de 140 PDF's te nemen en ze weer samen te voegen (met aandacht voor de locatie) in plaats van simpelweg de P50 te vervangen
Het is tijdrovend, vervelend en foutgevoelig. Weet u van een klein hulpprogramma waarmee ik dit gratis kan doen ?
Heeft u PL vragen en antwoorden? Het kan me niet schelen, maar het is dat mensen me zouden zeggen als ik denk dat ik een oplossing heb gevonden en dat in feite ... Nee
Ik zie dat adobe je ook heeft vervalst. Stelt me dat gerust^^
Anders is er een gratis kantoor dat het openen en wijzigen van pdf beheert met het toevoegen van pagina's, het toevoegen van tekst en andere.
Ik heb onlangs ontdekt dat het PDF-bewerking op een nogal simplistische manier mogelijk maakt.
EDIT: het opent met gratis office draw en maakt het mogelijk om de tekst van de afbeeldingen te wijzigen, pagina's in te voegen... Dan de export in PDF.
Net zo goed als adobe acrobaat of bijna, maar gratis!
Om wat te hacken voordat ik Adobe Pro had, gebruikte ik Word, maar het is zwaar en je moet veel regels respecteren om de puinhoop te voorkomen. en converteer vervolgens naar PDF
Adobe Pro is niet gratis, maar 40% van de gratis software is beperkt in zijn mogelijkheden en de overige 60% moet je de modules kopen om iets goed te kunnen doen.
anders de proefversie van 30 dagen of de maandelijkse huur
@Opiep27, het lijkt me behoorlijk veelbelovend. Ik zal het nu testen
@Remrem, ik zag al deze opties, en daarna zag ik dat het zijn vruchten afwierp:(
@Sbadenis, ik ga ook de jouwe testen en degene kiezen die ik het leukst vind
@thomas.guillard, ik heb het al getest en inderdaad... Dat is extreem lang! (en ik had op dat moment niet het geduld om er helemaal voor te gaan)
@Gerald, het probleem met proefversies is dat je de wijziging moet doorvoeren zodra de periode voorbij is:)
Ik ben nog steeds erg geïrriteerd over de keuze van het beste antwoord bij dit alles. Het enige wat ik hoef te doen is het te testen en je een beetje feedback te geven over mijn gevoelens
@Opiep27, het is een heel erg goede software die je me aanbiedt. Precies wat ik wilde!
@Sbadenis, of ik begreep ze niet allemaal, of ik ben een bal. Maar ik moest Excel, Word etc versies veranderen met gratis kantoor. En dan krijg ik problemen met de communicatie met mijn collega's
@Thomas, mijn PDF is te groot. Cut-PDF wil er niet eens rekening mee houden
Ter info: ik heb ook Excel Word geïnstalleerd gratis Office is gewoon een andere software die gelijk is aan Microsoft Office, maar vervangt het niet, installeert het gewoon als een aanvulling of vervanging naar keuze!
We werken ook met Excel (deel familie in solidworks, bill of materials, etc.) en wereld.
Het belangrijkste is dat je hebt kunnen vinden wat je zocht.