Ik werk met Swood geïntegreerd met Solidworks, dus ik maak mijn meubels in een assemblage door gaandeweg onderdelen toe te voegen.
Tot dusverre goed.
Aan de andere kant, als ik configuraties wil maken, ben ik gedwongen om elk onderdeel afzonderlijk te openen, mijn configuraties in elk onderdeel te maken en vervolgens diezelfde configuraties in mijn assemblage te maken om ze te kunnen toewijzen. Ik vind het erg vervelend om deze configuraties te maken, is er geen snellere en gemakkelijkere manier om deze configuraties te maken?
AC Cobra 427, ik heb je antwoord niet begrepen, ik wil niet symmetrisch zijn, maar een assemblage configureren.
gt22, dus ik heb gekeken naar driveworks, maar ik heb wat problemen met Swood, al mijn basisafmetingen zijn gekoppeld en hebben dezelfde naam, dus in driveworks vind ik mezelf met al mijn onderdelen die de dimensienaam "LENGTH" hebben en die ik niet kan veranderen in driveworks omdat ze gekoppeld zijn (althans dat is wat ik denk).
Is er een manier om deze zijden te hernoemen om ze te onderscheiden?
Dsl Ik heb mijn penselen door elkaar gehaald.. Als u uw onderdeel in de assemblage bewerkt, kunt u daar meteen de configuratie maken zonder het onderdeel te openen.
Hallo Ja, om een configuratie in een assembly te gebruiken, is het eerst onjuist om deze in het onderdeel te maken. Maar dit moet in Excel worden gedaan, zoals in de video hierboven. En hetzelfde geldt voor de assemblages (allemaal in Excel).
Met Excel kun je in een paar minuten tientallen versies maken
Met een paar screenshots kun je het antwoord verfijnen