Als ik een basiskaartsjabloon helemaal opnieuw maak, hoe kan ik dan notities met betrekking tot onderdeeleigenschappen opnemen in een bestand zoals *.sldprp? Ik zie niet in hoe ik op de achtergrond kan "signaleren" dat het deze gegevens moet gaan halen. Ik heb alleen toegang tot de eigenschappen van het huidige document. De andere opties "Component waaraan de annotatie is gekoppeld" en "Model in de opgegeven weergave..." "Breng me niets meer.
U moet de basiskaart bewerken (klik met de rechtermuisknop op de basiskaart bewerken)
Vul vervolgens de eigenschappen in zoals de bijgevoegde afbeelding (als ik je verzoek goed heb begrepen)
En door veel van de bestaande eigenschappen van uw kamer of uw Europarlementariër in te vullen
Anders, als je het niet goed begrijpt, kijk dan naar de tutorial van Alain.ERP die je in je vorige bericht heeft gegeven en die je de basis zou moeten geven om eigenschappen of aangepaste eigenschappen te gebruiken
Heel erg bedankt, ik heb je tutorial bekeken. Ik werk anders omdat ik gebruik maak van de property manager die mij gebruiksvriendelijker en efficiënter lijkt dan het tabblad bestand/eigenschappen dat u beschrijft. Maar beide methodes moeten natuurlijk wel hetzelfde resultaat geven. Het probleem is dat elke andere keer de lijst met eigenschappen die wordt voorgesteld bij het kiezen van de link voor de notitie niet alle gedefinieerde eigenschappen bevat. De ene keer werkt het, de andere keer niet.... De syntaxis $PRP of $PRPSHEET lijkt me raar. Naar welk object verwijst $PRPMODEL precies? Het lijkt mij dat zodra Solidworks met Excel handelt, er een waas is.