Het probleem is het volgende: van een schematische weergave die het mogelijk maakt om de kinematica van mijn assemblage te simuleren met behulp van de blokken, en ik kom 2 moeilijkheden tegen:
De eerste is dat ik delen wil maken van de geschematiseerde blokken.
Om dit te doen, selecteer ik een blok en selecteer ik "Maak een onderdeel van een blok" door de optie "Op blok" te kiezen. Het stuk is normaal gemaakt.
Zodra het onderdeel is gemaakt, bewerk ik het om het de gewenste externe vormen te geven met behulp van de 2D-schets. Zodra de schets klaar is, verlaat ik de schets en gebruik ik de functie voor geëxtrudeerde bazen om deze dikte dikte te geven, deze dikte materialiseert zich correct op het scherm, maar wanneer ik valideer, verschijnt de volgende foutmelding: "De schets heeft geen inhoudsgeometrie".
Ondanks mijn onderzoek heb ik niet kunnen achterhalen waar dit bericht mee overeenkomt.
De tweede: ik heb mijn blokken hernoemd om ze gemakkelijker te kunnen identificeren
Nadat ik dit meerdere keren heb gedaan om de consistentie van de namen te verbeteren, blijkt dat ik voor hetzelfde blok een oude naam wilde gebruiken.
De software verbiedt me dit te doen en vertelt me dat deze naam al in gebruik is, terwijl dat niet het geval is.
Ik kan de geschiedenis van de bloknaam niet bekijken om deze bij te werken.
Ik kan niet zeggen waar het vandaan komt. Ook bij mij thuis verschijnt de foutmelding. Aan de andere kant, zodra deze foutmelding is gesloten, hoef ik alleen maar de gesloten omtrek opnieuw te selecteren, zodat deze keer de extrusie wordt uitgevoerd. U zult op de bijgevoegde schermafbeeldingen merken dat de pijl waarmee u de extrusie kunt "trekken" (wanneer u de diepte niet kiest door een getypt nummer maar door het oppervlak met de muis te verplaatsen) zich buiten de gesloten omtrek bevindt wanneer deze niet werkt en vervolgens in het midden terechtkomt wanneer het werkt. Ik heb de indruk dat het een simpele bug is die te maken heeft met interne referentiepunten van de software.