Aanmaken van een titelblok voor de export van 3D PDF-bestanden

Hoi allemaal.

Ik ben op zoek naar een oplossing om een cartridge te kunnen hebben rond de 3D PDF's die ik exporteer van mijn onderdelen of samenstellingen.

Ik heb de 3D-cartridge geprobeerd, maar deze wordt niet geëxporteerd bij het exporteren van PDF.

Heb je een truc om deze manipulatie uit te voeren???

Bij voorbaat dank

A. Mendes

Hallo

Ik heb de indruk dat er geen oplossing is omdat er alleen objecten met 3 dimensies worden getranscribeerd. De afbeeldingen en andere decoraties en belichtingen worden niet getranscribeerd.

Aan de andere kant heb je een andere oplossing, namelijk het genereren van Edrawing-bestanden die rechtstreeks door de client kunnen worden gelezen zonder dat je de Viewer hoeft te downloaden. Voor uw klant is het alsof hij een 3D-pdf heeft, maar met een veel betere kwaliteit, meer mogelijkheid tot analyse, vooral als u hem een ASM stuurt.

Mijn collega's op het forum ;-)  zullen je vertellen hoe je de juiste vakjes voor het eDrawing-bestand kunt aanvinken, want zij zijn  degenen die me dit onlangs hebben geleerd;-)   Ze zijn sterk, weet je!  ;-)

Vriendelijke groeten

Ik denk dat solidworks MBD doet wat je wilt: 

https://www.visiativ-industry.ma/solidworks-mbd/

Hallo Max59

Als MDB 3D-exports doet volgens de wensen van @A.mendez, kun je ons zeker een link, een document of een video over dit specifieke punt geven.

Ik zie niet in waarom de export, die volledig wordt beperkt door de technische keuze van Adobe, van betere kwaliteit zou zijn dan SW.

Bovendien moet worden gezegd dat MDB niet gratis is, maar meer dan 3000 brouzouffes waard is , waaraan we een specifiek onderhoud van dit product van meer dan xxx€ moeten toevoegen.

Een vliegdekschip om een ijsje af te leveren bij een Eskimo op de ijsschots: is dat een goede oplossing? Ik zeg dit omdat we moeten kijken wie vandaag de dag MDB kan gebruiken in een werkplaats in Frankrijk.

Vriendelijke groeten

Hoi allemaal.

Inderdaad, MDB doet wat ik zoek, maar zoals ik al zei, Zozo_mp het is verre van gratis. En past alleen bij mijn behoeften op dit punt, dus het is uitgesloten om in zo'n tool te investeren om 10 van dit soort pdf's per jaar te maken.