Een mal maken: foutmelding "kan de vellen niet met elkaar verbinden"

Hallo, ik probeer een mal te maken voor een telefoonhoesje om siliconen te injecteren zodra de mal 3D-geprint is, maar het is onmogelijk om de mal te maken dankzij de "imprint" -functie, ik krijg de foutmelding "kan de vellen niet met elkaar verbinden". Ik bevestig het stuk aan je als iemand een idee heeft hoe het probleem op te lossen.

Dank u voor uw hulp.

coque_iphone.sldprt

Goedenavond

Ik merk op dat je een studentenversie hebt en de vraag die bij me opkomt, heb je ooit een complete mal gemaakt voor dit werk???

Ik kijk of ik zie waar de fout is die je meldt

Vriendelijke groeten

Edit: Ooopss getypt te snel

Nee, ik heb het nog nooit eerder gedaan, maar ik dacht dat als de functie beschikbaar was, ik het ook kon doen, anders zou het uit de studentenversie zijn verwijderd.

Bedankt voor je hulp

PS: Ik heb net een eenvoudig model geprobeerd, de functie werkt goed

Hello@aj13100

Ik heb net gekeken en ik denk dat je een fout hebt gemaakt bij het selecteren van je lussen voor stopoppervlakken. Waarschijnlijk aan de kant van het 21 haltes gebied.

dat is wat je ervan weerhoudt om de mal te openen, omdat het je een hypermega-ondersnijding maakt, wat SW uiteraard niet accepteert.

Vertel me of dat het is! STP

Vriendelijke groeten

erreur_sur_bopucle_darret___2019-11-18_20_47_52-window.jpg

Goedenavond

Ik denk dat het ding dat mis is draait om verlof 11, wat me ofwel overbodig lijkt, of te groot in vergelijking met de afscheidsregel.

Dit verstoort de randketen

Vriendelijke groeten

erreur_conge_11_-_2019-11-18_21_00_38-window.jpg

Ik heb geprobeerd de structuur te veranderen om iets "eerlijkers" te hebben, maar het werkt nog steeds niet.

coque_iphone_test.sldprt
1 like

PS: Ik vraag me af of het niet het feit is dat de binnenkant van de schaal hol is die het stoort, dus maak een stopoppervlak dat het zal "vullen", maar ik heb geen idee hoe ik het moet doen.

Bedankt 

1 like

Dit is wat ik heb kunnen doen...

coque_iphone_test_2.sldprt
1 like

Bonsoi

Je moet rigoureus zijn als er iets misgaat en vooral heel geduldig.

omdat ik denk dat je nog steeds een fout hebt op de stopvlakken die in strijd zijn met de straal. Dim de stralen een beetje indien nodig en dim je lichten een beetje.

Ik vind dat in verhouding tot de grootte van de kamer, je planken een beetje te royaal zijn, in sommige delen van de ultramini-planken zijn voldoende (geen risico op snijden voor de gebruiker van zijn smartphone.

erreur_sur_face_darret___zz__2019-11-18_22_15_39-window.jpg

Goedenavond

Als ik het goed begrijp, heb je een centrale kern, dus niets zal sloopbaar zijn.

Hoe je de centrale noya gaat behouden en hoe ga je je onderdeel ontvormen.

Je moet je mal in verschillende delen openen.

Zo zou ik in vistadenaz zeggen minstens vier of vijf, met twee voor het buitenste deel en twee voor het centrale deel.

Ik heb het niet over de schuine geleidepennen om uit de vorm te halen

Voordat u de gesneden mal maakt, maakt u een duplicaat van uw stuk en snijdt u het  in verschillende delen en kijkt u hoe elk onderdeel kan worden ontvormd, rekening houdend met de ondersnijdingen.

Je hebt niet voor het eenvoudigere model gekozen door iets hols te nemen

Het hangt er allemaal van af of het een oefening is of dat je echt bijna tot het uiterste wilt gaan.

Vriendelijke groeten

moule_vue_en_coupe___zz___2019-11-18_22_45_41-window.jpg