Ik zou graag willen weten hoe ik afbeeldingen kan opslaan onder vectoruitvinder. Ik ben bezig met het maken van een handleiding en elke afbeelding die ik genereer is korrelig (tenminste, als ik erop wil inzoomen om detailweergaven te maken).
Mijn werkwijze:
In mijn assemblage doe ik: exporteren/afbeelding. Welk type bestand ik ook neem (jpeg, png, tiff ...), het pixeleert wanneer ingezoomd.
Persoonlijk, als ik catalogusafbeeldingen maak, maak ik een afbeelding op afstand. En als ik een close-up nodig heb, haal ik mijn 3D dichterbij en maak ik een nieuw beeld
Het kost je niet veel meer tijd dan het kopiëren van je eerste afbeelding en inzoomen... behalve dat je daardoor aan kwaliteiten wint
Heb je geprobeerd om in PDF op te slaan en vervolgens je screenshots te maken? De uitvoerkwaliteit van Inventor is niet tiptop in beeldversie lijkt mij.
En als uw handleiding alleen in computerversie is, aarzel dan niet om de 3D pdf-;) te gebruiken!
Ik was van plan om de PDF ook aan te bieden! Opmerking: Ik ken Inventor niet zo goed, maar in SolidWorks zouden we het volgende doen:
Ofwel vanuit 3D, opslaan als een 3D-PDF (soms opslaan als PDF maakt een 3D-PDF).
Door een 3D-weergave in een kaart in te voegen en deze vervolgens op te slaan als PDF (of gebruik PDF Creator), waarbij u alleen het gewenste gebied afdrukt (door een selectie te maken of door het weergegeven gebied af te drukken).
Ik ga deze hoekhoek doen Ik heb Aurélien geprobeerd voor de PDF, maar niet geweldig, de lijnen zijn vergroot. Anders geen 3D PDF, die willen ze mij niet aanbieden in de J box