Ik wil graag mijn tafel buig debuctie (verlies bij bochten) eerst wil ik controleren of ik de juiste placemen heb, t wanneer ik naar optie ga, locatie van mijn plaatwerk buiggebied tafel, de paden en C:\program\soliworksbody\solidworks\lang\englist\sheet
En het is goed, want in de " lang " directory heb ik ook de "Franse" subdirectory die ook de klaptafel heeft welke moet ik nemen, en natuurlijk het pad wijzigen indien nodig?
Of moet ik de tabellen wijzigen en ze ook maken , want als ik een nieuwe tabel probeer te maken , krijg ik een bericht dat ik geen toestemming heb, moet ik in de beheerdersmodus zijn? En waar moet ik naar Windows 10 om daar te zijn? Bedankt voor je antwoorden.
hier is het standaardpad: C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english\Sheetmetal Bend Tables
Het beste is om het bestand dat u wilt wijzigen te kopiëren en te hernoemen zodat het geen probleem oplevert en vooral het originele bestand in geval van een probleem.
Dank u voor uw antwoorden , ik heb het toegangspad gewijzigd door het in het Frans te zetten, het lijkt te werken, maar aan de andere kant , als ik mijn persoonlijke tabel wil maken, moet ik ze op exell maken en ze opslaan in de directory waar die van soliworks is? Als je uitleg hebt, zal het me goed helpen.
Ja, u kunt het pad wijzigen om het bestand in een andere map, een andere harde schijf of een server met gedeelde toegang voor meerdere gebruikers te plaatsen.
Om dit pad te wijzigen in Menu: Extra, Opties, Bestandslocaties en ten slotte Uitklapbare gebiedstabellen en u voegt de nieuwe map toe en verwijdert de oude.