Ik heb ook het bestand van het onderdeel (SW2018) geplaatst
vis_embout_titane_moyeu_arriere.sldprt
zoals je bent op SW 2018
Ik zal niets kunnen doen
Als je driehoekselement van materie verticaal is, zie dan de beperkingen
Je snit moet verticaal zijn en je herhalingen ook
Maakt kaarten om de buiten- en binnenkant te zien
@+ ;-)
Ik heb alles gecontroleerd, alles staat loodrecht. Ik heb het schetsvlak op de achtergrond gezet, heb een meting gedaan aan de onder- en bovenkant van de streep, en ik heb ongeveer 2 tienden van een verschil (0,39 mm aan de bovenkant en 0,21 mm aan de onderkant) terwijl ik 0,4 aan de boven- en onderkant zou moeten hebben. Ik begrijp het niet.
Ik heb hetzelfde probleem op een ander onderdeel dat ik als tandwiel gebruik, maar aangezien de lengte van de groef veel groter is, is het verschil nog groter.
Je kunt loodrecht staan, maar noch horizontaal noch verticaal
Kijk dus of je horizontaal en verticaal bent
@+ ;-)
Ik ben prima verticaal en horizontaal, hoe komt dat mijn hoofd.
nou na het controleren denk ik dat ik het probleem heb gevonden
Het is een feit dat de herhalingen in de vorige bezuinigingen zijn ingekort
Zie bijgevoegde afbeelding: de rode lijn reageert mee met de hoek van het resterende stuk
Dus als je nu wilt dat elke schaamlip loodrecht staat
Je moet een andere walkthrough kiezen
Maak een onderdeel met de gewenste vorm
En via de maaidorser trek je dit deel af van de ring en doe je een herhaling
@+ ;-)
Geweldig, ik zal deze oplossing testen, bedankt voor je hulp. Ik had het nooit kunnen vinden.
No bleme, het amuseert me
en ik hou vooral van ............. Walkthroughs proberen te vinden
Het stelt me in staat om de problemen met betrekking tot geometrie en logboek te leren en te begrijpen
@+ ;-)
Ik ben het weer, nou ik kan het niet. Ik heb het onderdeel afgetrokken en de snit is perfect zoals ik het wil, maar onmogelijk om een cirkelvormige herhaling te doen op de combine-functie. Ik probeerde het tegenovergestelde te doen door het volume te maken, dan cirkelvormige herhaling (het volume wordt goed herhaald), dan een aftrekking te doen, en dan is het de aftrekking die niet meer mogelijk is. Nee, ik geloofde erin.
Proef door het snijden van een complete tand
Op een kopie van je stuk noem je het met een nummer in +
En maak een herhaling van dit deel van de puck
@+
Ik zal je wat screenshots maken. Is het SW2018 die aan het rommelen is? Op uw bijgevoegde bestand heb ik hetzelfde probleem.
Nou, ik dacht dat ik een oplossing had gevonden, maar zelfs nu heb ik precies hetzelfde probleem.
Ik heb een volume gemaakt en ik wilde een afschuining maken, zelfs daar mijn afschuining onder een hoek het houdt me niet tegen.
Het is normaal, het is een trapeziumvormige basis
@+
Testen via variabele afschuining
@+
Ik vond de vorm die ik nodig had, maakte een groef in het vlak, met de gewenste hoek en maakte vervolgens een 3D-schets van deze extrusie.
Aan de andere kant weet ik niet of het mogelijk is om met een 3D-schets een extrusie te maken.
Nou, ik heb goede vooruitgang geboekt, ik heb een 3D-schets doorgenomen, het enige wat ik hoef te doen is verfijnen en extrapoleren voor mijn gekerfde kroon die als tandwiel dient en het is goed. Nog steeds veel kopzorgen, maar ik ben op de goede weg.
Hallo
Waarom maakt u geen schets tangent aan uw wasmachine en verwijdert u materiaal met een hoek zoals het hulpstuk dat in 2016 is gemaakt.
Bedankt voor het idee, maar het werkt niet. Als je een montage maakt, is het contact slecht met de 3D-schets, het lijkt te werken. Zie afbeelding (jouw stuk rechts)
edit: Het werkt niet in mijn geval of deze splines zullen dienen als een tandwiel, aan de andere kant voor mijn schroef kan het werken in een geremd wasmachine systeem. Méacoulpa, want dat was het doel van mijn onderwerp, maar aangezien ik hetzelfde systeem gebruik voor een versnelling was ik op mijn versnellingssysteem gebleven (belangrijk) en niet op de geribbelde ring (onderwerp van het bericht, maar veel minder belangrijk). Welnu, er zijn twee geldige antwoorden voor beide systemen.
Oh ja, ik begrijp wat je bedoelt, je zou vals moeten spelen met het plan en er dezelfde hoek op moeten toepassen als bij het verwijderen van materiaal om te compenseren.
Misschien, in het geval van een tandwiel, is het belangrijke oppervlak het steunoppervlak dat identiek moet zijn om het maximale contact te hebben, ik weet niet of met uw methode het resultaat hetzelfde zou zijn als met een 3D-schets die om dit uniforme contactoppervlak door een propeller te laten gaan als ik niet dom zeg, Geometrie is verre van mijn sterkste kant.