Maak een cilinder met het python-script van Spaceclaim

Hallo 

Ik vraag je omdat ik hulp nodig heb om een cilinder te maken met behulp van het SpaceClaim-script met behulp van de python-taal.

Inderdaad, ik was in staat om een bol te maken met behulp van de spaceclaim scrpit en ik zou graag een cilinder willen maken met behulp van dezelfde scrpit.

Het verschil met de bol is dat deze de straal en de hoogte moet krijgen terwijl de straal voldoende is voor de bol (logisch).

Ik heb veel codes kunnen vinden voor de creatie van de bol omdat ik de codering die specifiek is voor spaceclaim nog niet ken.

Dus ik begrijp sommige parameters of velden die al in spaceclaim zijn vastgelegd niet als "Frame.World" ...

Na de creatie van de bol was ik in staat om het te dupliceren. Maar eerst wil ik de cilinder op dezelfde manier maken en dan ook op dezelfde manier dupliceren.

Ik ga hieronder een screenshot van mijn script voor de bol plaatsen.

Als iemand een idee heeft hoe verder te gaan, zal ik u dankbaar zijn.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

David.

Hallo David

Omdat niemand je tijdens de vakantie antwoordt, werd ik plotseling gegrepen door een vraag die me kwelt over de verveling.

Om met een gerust hart in mijn Hof van Eden te kunnen slapen, stel ik je de volgende kronkelige vraag:

Met software die zo modern en intuïtief is als SpaceClaim, wat heeft het voor zin om Python te gebruiken om vormen te genereren?

Vooral als je van plan bent een heel stuk veel ingewikkelder te maken dan een cilinder of een bol, of een appel die het resultaat is van kennis als die er ooit was.
Zou je in SpaceClaim een hemels beeld hebben van de boom van de schepping na de Pythoniaanse operatie.

Vriendelijke groeten