Maak een volume met twee schetsen of 8 punten

Hoi allemaal

Ik ben nieuw op dit forum en ik ben nieuw bij Solidworks.

Ik wil een diagonaal parallellepipedum maken in twee poten van een tafel. Dus: 

Ik wil dat mijn parallellepipedum past bij de vorm van mijn twee voeten. Deze voeten zijn niet tegengesteld.

Vandaag heb ik mijn parallellepipedum gemaakt, maar het past niet bij mij. Hier zijn mijn problemen: 

Wat ik heb gedaan: 

Ik heb een vliegtuig gemaakt, waar ik een parallellogram heb gemaakt met een schets die ik de baas was. Ik oriënteerde de hoek van mijn vliegtuig zo dat mijn parallellepipedum de rand tussen de poot en de tafel raakte. Daarna deed ik een extrusie van materiaal. Het probleem is dat mijn parallellepipedum niet past bij de vormen van de voeten (zoals hierboven te zien is).

Is het mogelijk om twee schetsen van twee parallellogrammen te maken en ze samen te voegen om een volume te verkrijgen? 

Ja, om een volume te maken op basis van verschillende punten (8 voor mijn deel)?

Of is er een andere methode?

Bij voorbaat dank,

Alexander.

montage_dafs.sldasm

Hallo

"Is het mogelijk om twee schetsen van twee parallellogrammen te maken en ze samen te voegen om een volume te verkrijgen? "

Zijn het twee identieke of verschillende parallellogrammen? In het eerste geval moet extrusie worden gebruikt en in het tweede geval rechttrekken.

De resulterende dwarsbalk zal in beide gevallen niet erg specifiek zijn. Is dat het doel?

Hallo 

Van mijn kant wat is gebouwd met een profiel, en sterk aanbevolen om het te modelleren met de gelaste constructie, 

Wat de uitlijning betreft, is het mogelijk om het profiel uit te lijnen met een rand, 

4 likes

Dank u voor uw antwoord.

Dit zijn twee identieke parallellogrammen. Ik moet nog steeds een tweede vlak gebruiken om de hoek te maken, of wordt mijn volume gemaakt met mijn twee parallellogrammen?

"De resulterende dwarsbalk zal in beide gevallen niet erg specifiek zijn. Is dat het punt?" Ik begreep het niet.

Hallo Lynk, 

Ik ga gelaste constructies proberen. Ik informeer je over mijn vorderingen 

Re

Dus ik heb mijn tafel nagemaakt met gelaste constructies en het werkt heel goed (en het is erg snel).

Dank u beiden voor uw antwoorden! 

Alexander.