Tworzenie objętości z dwoma szkicami lub 8 punktami

Cze wszystkim

Jestem nowy na tym forum i jestem nowy w Solidworks.

Chcę zrobić ukośny równoległościan w dwóch nogach stołu. Więc: 

Chcę, aby mój równoległościan pasował do kształtu moich stóp. Te stopy nie są przeciwieństwami.

Dzisiaj zrobiłem swój równoległościan, ale mi to nie pasuje. Oto moje problemy: 

Co zrobiłem: 

Stworzyłem płaszczyznę , w której utworzyłem równoległobok ze szkicem, który wytłoczyłem. Ustawiłem kąt nachylenia mojej płaszczyzny tak, aby mój równoległościan dotykał krawędzi między nogą a stołem. Następnie wykonałem wytłaczanie materiału. Problem polega na tym, że mój równoległościan nie pasuje do kształtów stóp (jak widać powyżej).

Czy można stworzyć dwa szkice dwóch równoległoboków i połączyć je ze sobą w celu uzyskania objętości? 

Tak, aby stworzyć objętość według kilku punktów (8 z mojej strony)?

A może jest inna metoda?

Z góry dziękujemy,

Aleksander.

montage_dafs.sldasm

Witam

"Czy można stworzyć dwa szkice dwóch równoległoboków i połączyć je ze sobą w celu uzyskania objętości. "

Czy są to dwa identyczne czy różne równoległoboki? W pierwszym przypadku należy zastosować wytłaczanie, a w drugim prostowanie.

Powstała poprzeczka w obu przypadkach nie będzie bardzo szczegółowa. Czy to jest nasz cel?

Witam 

Z mojej strony to, co jest zbudowane z profilu, i zdecydowanie zaleca się modelowanie tego z konstrukcją spawaną, 

Jeśli chodzi o wyrównanie, istnieje możliwość wyrównania profilu z krawędzią, 

4 polubienia

Dziękuję za odpowiedź.

Są to dwa identyczne równoległoboku. Nadal muszę użyć drugiej płaszczyzny, aby utworzyć kąt, czy moja objętość zostanie utworzona z moich dwóch równoległoboków?

"Powstała w ten sposób belka poprzeczna w obu przypadkach nie będzie bardzo szczegółowa. Czy o to chodzi?" Nie rozumiałem.

Witaj Lynk, 

Mam zamiar wypróbować konstrukcje spawane. Informuję Cię o moich postępach 

Ponownie