Ik heb een stuk dat uit één stuk bestaat , nu wil de klant dat ik dit stuk in 2 snijd. Kunnen we deze "twee" stukken afzonderlijk extraheren of opslaan, terwijl we indien mogelijk links behouden, omdat ik functies heb die beide stukken gemeen hebben.
Of ik moet het ene deel opnieuw tekenen en aan de andere kant verberg ik functies zodat het niet verschijnt.
Je maakt nog twee configuraties aan, dus je hebt er 3. Samen, rep1 en rep2 en dan in de rep1 en 2 configuraties doe je materiaalverwijdering om alleen het deel te hebben dat je wilt in de configuraties...
Het antwoord van ac cobra 427 lijkt mij het beste.
U kunt ook het doorsnedevlak of een doorsnedeoppervlak maken en vervolgens splitsen gebruiken om het onderdeel te scheiden in twee .sldprt-bestanden die verband houden met het eerste onderdeelbestand. Eventuele wijzigingen in het bronbestand worden weerspiegeld in de secundaire bestanden als de splitsing zich aan het einde van de creatiestructuur bevindt.
U kunt lichamen opslaan en een assemblage maken van een onderdeel met meerdere lichamen.
Klik met de rechtermuisknop in de boomstructuur / toon tonen van lichamen / klik met de rechtermuisknop op uw deel in de boomweergave / lichamen opslaan. Deze functie maakt de ontkoppelde onderdelen voor u aan, evenals een associatieve assemblage indien gewenst . Alle wijzigingen die in het oorspronkelijke onderdeel zijn aangebracht, worden bijgewerkt voor de andere afhankelijke onderdelen (doe een ctrl+q).