Ik ben net overgestapt op Creo4 met de gedachte dat de weergave eenvoudiger zou zijn dan in 3 en nou ja... De pb is opgelost sinds PTC een samenwerking is aangegaan met Keyshot en dus eenvoudigweg de mogelijkheid heeft verwijderd om perspectief en exports te configureren, tenzij je keyshot koopt. Dus ik ga terug naar creo3 om te proberen mijn probleem op te lossen.
Om een correcte weergave te hebben, vraagt mijn klant me om de reflectie op de vloer te verwijderen, maar zelfs als ik de reflectie op 0 zet op de kleur van de vloer, blijft het beeld van de scène op het scherm bij een mooie spiegel.
Dank u voor uw antwoord, echter in Optie / Model Display; Ik heb 8 parameters die ik kan aan- / uitvinken in de parametersectie Gearceerd model, maar niets over de reflectie op de grond???
Daarnaast geeft het vrijgeven van een afbeelding met relfexion door "opgeslagen onder een kopie" in tiff bijvoorbeeld een zielig resultaat.
Het model uitpakken is een goede truc, maar vaarwel schaduwen.
Voor de aan te vinken optie is er in creo4 niet meer deze mogelijkheid op de door SB aangegeven plaats. Sorry dat ik niet duidelijk was over het feit dat ik graag in creo4 zou willen verblijven. Aan de andere kant heeft het me op het spoor gezet en vinden we deze mogelijkheid direct door de scène aan te passen (zie PC).
Ik durf niet te zeggen dat ik het probleem zelf heb opgelost sinds ik ben geholpen, maar het moet de enige manier zijn om de discussie af te sluiten ;-)