Optimalisatie van snijden

Hallo

Kan Cutting Optimization (mycadtols) een barmaking uitvoeren in relatie tot een stuklijst?

Mijn behoeften zijn: het volgen van eennomenclatuur, om een balk eruit te kunnen halen.

Als je een andere oplossing hebt, ben ik er helemaal voor.

Bij voorbaat dank.

Opticut ;) Software

Voor mij is het een van de beste!

Maak tot 50 munten vrij om te optimaliseren.

5 likes

Ik heb dit hulpprogramma nooit getest...... Als @Bart denk dat het een van de beste is, moet ik ernaar kijken!!

Ik gebruik het gekoppeld met Excel, ik haal al mijn plaatwerk of staafstromen eruit, met label, barcode enz...

Ik raad het ten zeerste aan!

1 like

Is het voor de download van het product echt "opticut, boole & partners"?

Ja, dat klopt.

Boole en partners opticut

Dan download je. Als u geen activeringscode invoert, krijgt u de proefversie onbeperkt in de tijd, maar beperkt tot 30 geheugenmunten.

downloaden Oké!

Bart!

Aan de andere kant, heb je de formaten opnieuw geconfigureerd in opticut?

bijv.:  <Materiaal>; <Breedte>; <Hoogte>; <Referentie>; <Lengte>; <Hoeveelheid>; <Aantal geplaatste stukken>; <Valpercentage>; <Netto valpercentage>; <Netto kosten>

Omdat ik een foutmelding krijg: '-----.txt' of '-----.xls' heeft een slechte notatie.

ahahaha

Ik had moeite om te begrijpen ^^

Terwijl het juist heel simpel is.

In principe moeten deze velden (materialen, lengte, etc.) worden ingevuld als je met Excel werkt of als je exports of imports doet.

Voor de CSV-import definieert elk veld een kolom in uw Excel

Als u Materiaal eerst zet, moet in Excel de eerste kolom het materiaal invullen.

En voor export in etiketten of iets anders is het hetzelfde delirium.

Ik ga nu naar huis, maar als je hulp nodig hebt bij de configuratie, is er geen probleem;)

Edit: Als u uw stroom door Excel doet, moet u deze opslaan in .csv puntkomma. En respecteer de volgorde van je kolommen zoals aangegeven in je opties.

Ik voeg een afbeelding toe van mijn opties voor het importeren van panelen (d.w.z. de configuratie van het importeren van het Excel csv-blad voor een snelheid)

opticut.png
1 like

Hallo

Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden: ja, Cutting Optimization maakt barmaking mogelijk van een of meer SolidWorks-stuklijsten of flowlijsten.

@+

Hallo coyote.

Oké, dus zou het mogelijk zijn om wat uitleg te krijgen?

Bij voorbaat dank.

Ja, welke?

Weet hoe je een "exel" of "andere" nomenclatuur importeert op CuttingOptimization om de balk eruit te halen.

Bij voorbaat dank

Re

Daar is het niet voor gemaakt, de tool is gemaakt om direct te werken met SolidWorks stuklijsten en flowlijsten.

@+

Is een tutorial gewoon perfect? Of gemiddeld? om te leren hoe u Snijoptimalisatie kunt gebruiken.

1 like

Een kleine rondleiding door de hulpverleningsinstantie kan je veel aanwijzingen geven.

Wat mis je?

@+

Goede dag

Hoi, Bart,

Ik zou graag uw advies willen vragen over hoe het probleem van Export Format op te lossen is niet geldig.

Dat probleem hebben tijdens het gebruik van post processsor biesse om het bestand te exporteren.

Waardeer je hulp.

Bedankt!

Ik weet niet hoe je het noemt, maar voor ons is het een opgraven.
Het onderwerp dateert uit 2015.

Ik weet niet zeker of @Bart op dit oude onderwerp zal antwoorden.

Ja, mijn excuses voor dit plotselinge antwoord, na 10 jaar draad,

Geprobeerd de software te gebruiken, maar kwam een probleem tegen.

Geen zorgen, gewoon mijn geluk beproeven.

Bedankt.

1 like