Kan CuttingOptimization overweg met een stafmateriaal van hetzelfde type maar met verschillende lengtes?

Kunnen we, om het gebruik van stafresten te verbeteren, in CuttingOptinmization verschillende staaflengtes invoeren zodat er zo goed mogelijk uit de voorraad kan worden getrokken?

Voorbeeld: op voorraad 2 staven 40x40x2 lg 6m, 1 staaf 40x40x2 lg 2,5m, 6 staven 40x40x2 lg 3,3m i.p.v. X staven van Xm

Als ik me niet vergis, controleer dan gewoon vallen en zet dan je waarden daar zoals op de bijgevoegde afbeelding.

2 likes

Dit is ook wat ik begrijp bij het lezen van de help:

1 like

Dank u allen.

Inderdaad, zo zag ik het niet. Ik ga testen om te zien wat de volgorde van prioriteit van gebruik is.

Een prettig weekend.

Hallo

Ik heb het getest, het werkt goed.

In het automatisch gegenereerde rapport worden de gebruikte kladjes echter niet gescheiden van de "nieuwe" balken. Ze worden als eerste in de lijst gezet, maar er is geen markering. Misschien een verbeterpunt voor ontwikkelaars... We zouden alleen maar voor elke gebruikte staaf de lengte moeten toevoegen.

Nogmaals bedankt voor je hulp.

Hallo

Noem het antwoord dat je heeft geholpen. Hiermee wordt uw vraag gesloten en wordt de persoon die het antwoord heeft gegeven beloond.

Vriendelijke groeten

1 like