" Scriptbestanden worden niet uitgevoerd in dialoogvensters, dus houd dialoogvensters uitgeschakeld met behulp van de opdracht: DISPLAYDIALOGS en selecteer 'Nee'"
Aan de andere kant, als met deze optie het bestand wordt opgeslagen, ben ik bang dat er geen oplossing is!
Zoals ik in een ander antwoord aangaf, zal andere gratis software meer geschikt zijn voor automatisering: FreeCAD, NanoCAD 3.5, of neem de 30-daagse proefversie van DraftSight die toegang geeft tot LISP-programmering, die veel flexibeler is.
Inderdaad, ik was al degene die de vraag "Script voor DraftSight" stelde.
In dit geval, als het script wijzigingen heeft aangebracht in een plan (het toevoegen van een nummer), wordt het plan afgedrukt en vervolgens gesloten. Ik wilde niet dat het oorspronkelijke plan werd gewijzigd.
Het instellen van de variabele "DISPLAYDIALOGS" op "Nee" voorkomt niet dat de optie "Wijzigingen opslaan..." " om je open te stellen.
Ik heb mijn probleem eenvoudig opgelost door het bestand op een andere naam op te slaan, dus als ik het sluit, heb ik het back-upverzoek dat verschijnt niet.
Met dank aan .PL en gt22 voor het onderzoeken van mijn probleem.