In DraftSight kan ik de afbeeldingen die in het tekenvenster zijn ingevoegd niet bekijken, maar ik kan ze wel afdrukken... Hoe doe je dat?

Wanneer ik een afbeelding invoeg met de opdracht -reference image invoegen, wordt alleen het frame van de afbeelding weergegeven. Ik kan de opdracht niet vinden om deze afbeelding in het tekenvenster weer te geven. 

Ik heb DraftSight op een andere computer geïnstalleerd en ik heb dit probleem niet. Er is zeker een configuratieprobleem, maar welke?

Bij voorbaat dank voor uw opmerkingen over deze kwestie!

A. Staaf

Hallo 

Heeft u op beide werkstations dezelfde software om de afbeeldingen enz. te bekijken?

Heb je ooit geprobeerd het opnieuw op het werkstation te installeren of werkt het niet???

1 like

Het lijkt een probleem met de opslag van afbeeldingen te zijn?

of vooraanzicht en achteraanzicht

@+ ;-)

Bedankt voor je reactie.

Op de post die de foto niet laat zien, heb ik de V3R1.1 X64-versie. Het is niet de nieuwste versie, maar a priori heb ik dezelfde versies van DraftSight op beide werkstations. Helaas ben ik vandaag niet in staat om het te beheersen...

een +

Welnu, ik heb het programma van 2015 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (met de tutorial van 2017 zonder welke het niet zal starten).  Ik kan de foto nu zien, maar als ik de zoom verander, verdwijnt deze. Ik moet het elke keer opnieuw activeren met de ja - nee-schakelaar van de transparantie van het eigenschappenmenu!!

Voor meer info zie het bijgevoegde WORD-bestand.

draftsiaght_image.docx

Hallo, controleer bij twijfel op updates voor Windows en grafische kaart.

Zoveel als er op dit niveau een verschil is tussen de 2 computers.

CDT

1 like