In Solidworks 2021 kan geen maatschets en tekening worden weergegeven, maatwaarden worden niet weergegeven

Hallo

Na het volledig verwijderen van Solidworks met Total Uninstall en vervolgens het opnieuw installeren van Solidworks 2021 SP0.

Ik kan mijn schetsen of mijn tekeningen niet meer citeren,

Hetzelfde geldt voor het bestaande bestand vóór de verwijdering, de geschetste en tekenafmetingen verschijnen niet meer.

Ook als ik een schets extrudeer met de baasfunctie, crasht solidworks.

Messaging

Solidworks-module is mislukt; sldrsu:00185258

Zou je me kunnen helpen???

Is er een volledige SolidWorks-verwijderingstool om een nieuwe installatie opnieuw uit te voeren???

Dank u voor uw antwoorden

Bijgevoegde screenshots, schets en tekening met ontbrekende afmetingen

solidworksaucunecotations.jpg

Hallo

Het lijkt mij dat het een kwestie is van lettergrootte in de instellingen. Met een maat 1 is het onzichtbaar, maar de beoordeling is er ;-)

Dit onderwerp is onlangs behandeld, maar ik weet niet meer welke collega de walkthrough heeft gegeven (laat hem nogmaals worden bedankt)

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo 

Ik denk dat het dit onderwerp is waar @Zozo_mp naar verwijst, als @cil dede_1 er ooit doorheen gaat.

Wat betreft de dll, dit kan u helpen. 

Hallo

Dank u voor uw antwoord; Maar sorry, dat is het niet, ik had het in de 1e geprobeerd nadat ik dit onderwerp op uw forum had gevonden voordat ik mijn vraag stelde.

Ik maak een back-up van mijn systeemschijf en ik ga Windows en al mijn software opnieuw installeren om een gloednieuwe 100% schone installatie uit te voeren

1 like

Goedenavond

Heeft u dit probleem voor al uw bestanden of slechts voor één?

• -  Ik had al dit soort problemen <DIM> in de dimensies was niet meer aanwezig, het was  te wijten aan rechtenproblemen  op de C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\french  map een keer

• - En ook door corrupte dlls

Kan de volgende map opnieuw genereren: C: \Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english  door te kopiëren en te plakken als u andere werkstations heeft of schoner door de installatie te repareren.

klik op Start >
Instellen > programma's > programma's en functies.
2. Selecteer de versie van SOLIDWORKS die je wilt repareren en klik op
Modificeren.
3. Klik op het scherm Welkom bij SOLIDWORKS Installation Manager op
op Repair Individual Installation (op deze computer).
4. Selecteer op het scherm te repareren producten het product dat gerepareerd moet worden.
5. Schakel de rest van de producten op het scherm uit.
6. Klik op Repareren.

Als Admin is geïnstalleerd, gaat u via de beheerdersconsole

CDLT

Dit gebeurt op alle bestanden, zelfs op bestanden die zijn gemaakt voordat ze opnieuw werden geïnstalleerd.

Ik vond een tijdelijke oplossing door Windows 10 volledig opnieuw te installeren en vervolgens de oude versie SolidWorks.2020.SP0.Premium die werkte.

maar als ik update naar SolidWorks.2021.SP4.1.Premium, werken de afmetingen niet meer, noch in schetsen, noch in tekeningen.

Wat denk je???
Alvast bedankt voor uw antwoord.