Dank u voor uw antwoord; Maar sorry, dat is het niet, ik had het in de 1e geprobeerd nadat ik dit onderwerp op uw forum had gevonden voordat ik mijn vraag stelde.
Ik maak een back-up van mijn systeemschijf en ik ga Windows en al mijn software opnieuw installeren om een gloednieuwe 100% schone installatie uit te voeren
Heeft u dit probleem voor al uw bestanden of slechts voor één?
- Ik had al dit soort problemen <DIM> in de dimensies was niet meer aanwezig, het was te wijten aan rechtenproblemen op de C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\french map een keer
- En ook door corrupte dlls
Kan de volgende map opnieuw genereren: C: \Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english door te kopiëren en te plakken als u andere werkstations heeft of schoner door de installatie te repareren.
klik op Start > Instellen > programma's > programma's en functies. 2. Selecteer de versie van SOLIDWORKS die je wilt repareren en klik op Modificeren. 3. Klik op het scherm Welkom bij SOLIDWORKS Installation Manager op op Repair Individual Installation (op deze computer). 4. Selecteer op het scherm te repareren producten het product dat gerepareerd moet worden. 5. Schakel de rest van de producten op het scherm uit. 6. Klik op Repareren.
Als Admin is geïnstalleerd, gaat u via de beheerdersconsole