Hallo
Ik gebruik $PRP:"SW-Created Date" om de datum van creatie in mijn gegevenskaart aan te geven.
Het lijkt erop dat deze datum gebruikelijk en uniek is voor mijn kamer en niet voor mijn kamerconfiguratie. Is het mogelijk om deze datum te differentiëren op basis van configuratie? Zo ja, met welke instructie.
Daarnaast is deze datum ultra compleet met de uren. Is het mogelijk om deze informatie in kort formaat DD/MM/YYYY te hebben?
Bedankt voor je feedback
LSE
Hallo
Ik denk niet dat het mogelijk is om de aanmaakdatum te onderscheiden door configuratie anders dan door macro, deze datum is de aanmaakdatum van het bestand.
Voor de korte datumnotatie kunt u $PRP:"SW-Date short" gebruiken in plaats van $PRP:"SW-Created Date"
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo Roger,
Bedankt voor je feedback. Betekent dit dat mijn datum zal veranderen wanneer ik de revisie-index wijzig, of de beschrijving van wanneer het plan is gemaakt?
Vriendelijke groeten
LSE
Ja, inderdaad, aangezien $PRP:"SW-Short Date de huidige datum aanroept, is het om dit soort ongemak te voorkomen dat ik de aanmaakdatum beheer via een macro voordat ik deze als tekst in een eigenschap invoeg. En hetzelfde geldt voor de herzieningsdatum indien nodig.
Vriendelijke groeten