Ik ben momenteel bezig met het modelleren van een 1/4 trap naar links met centrale trapboom in 200x100 buis. En natuurlijk heb ik veel moeite om de bocht naar links los te laten :/
Hoe kan ik dit doen?
Ik zag dat AC Cobra een plint had gemaakt onder SW2016..... Ik heb 2015 :(
DSL voor vertraging; Ik denk dat er in het begin een probleem is in het ontwerp van de stringer, omdat deze door het midden van alle stappen moet gaan en wanneer we schetsen projecteren, kruisen ze elkaar niet en wanneer we ze kruisen, beweegt het onderste deel, zie Pj
Om daar te komen, moet je het kruispunt vinden en dan moet je een loodrechte snede maken op je onderste en bovenste delen.
Oeps, ik had de berichten van CHRISTOPHE G of AC COBRA niet gezien, sorry. Het slib wordt dus in de werkplaats gemaakt, in het echt.
Voor de tekening denk ik niet dat ik de helling en oriëntatie van mijn stukken stringer zal missen (het is op 90,5° met een helling van 42,25°).
@Christophe: Het probleem is dat ik mijn richtlijnen niet kon opstellen (waar komen ze vandaan? hoeveel?). Ik tekende alleen de richtlijn vanuit het midden van de bovenste breedte van de stringer, en ik volgde mijn sylhouette (een rechthoek) door een haakpunt, die dus het midden van deze breedte was.
Het maakte me...
@ AC Cobra: je was er bijna ^^ hoe heb je het gedaan?