Trapboom

Hallo

Ik ben momenteel bezig met het modelleren van een 1/4 trap naar links met centrale trapboom in 200x100 buis. En natuurlijk heb ik veel moeite om de bocht naar links los te laten :/ 

Hoe kan ik dit doen? 

Ik zag dat AC Cobra een plint had gemaakt onder SW2016..... Ik heb 2015 :(

Bij voorbaat dank voor uw hulp. Ik lijd...

1 like

Hallo

Kunt u zowel uw assemblage als uw onderdelen in een ZIP of rar plaatsen; dus ik zal kijken en je een tutorial maken

1 like

Zie vergelijkbare inhoud op deze pagina

U bent geabonneerd op Débillardage limon trappen.

gerelateerde inhoud

NID.CAD

3D-modellering van trapboom

SW: Centraal slibprobleem dat afvlakt

3D-modellering van 1/4 draaiende trapboom

Slib wenteltrappen

Centrale trapboom losgeschroefd

Je vindt er alle antwoorden die je nodig hebt

@+ ;-)

3 likes

Heel erg bedankt;)

merci.rar
1 like

Je moet de vraag nog sluiten

door het controleren van opgelost

op het antwoord dat ons misschien op het juiste spoor heeft gezet

@+ ;-)

PS laat ons je resultaten zien, het is altijd leuk om een beeld van je project te hebben ;-)

Ik zal dit allemaal doen zodra ik het in kaart heb gebracht;)

Bedankt.

Whoa! Je bent me vergeten??? ^^

Nee, waarom is je blem?

Het is je niet gelukt om te doen wat je wilt

@+

Nou, ik heb geen tutorial gekregen van AC COBRA. Hij moet geen tijd hebben gehad :)

Nou ja, nog steeds niets... Ik ga in mijn eentje verder. Bedankt qd zelfs..

Bijna......

Twee middelen.

1. Een scan van de ene naar de andere kant door je richtlijnen goed te volgen

2. Hoe ga je dat bereiken? Gewalst plaatwerk? Bouw vervolgens de kruising met behulp van vier verbindingsplaten.

Deel je laatste bestand zodat ik dit kan bekijken

Hallo

DSL voor vertraging; Ik denk dat er in het begin een probleem is in het ontwerp van de stringer, omdat deze door het midden van alle stappen moet gaan en wanneer we schetsen projecteren, kruisen ze elkaar niet en wanneer we ze kruisen, beweegt het onderste deel, zie Pj

Om daar te komen, moet je het kruispunt vinden en dan moet je een loodrechte snede maken op je onderste en bovenste delen.

Nou, ik heb het opgegeven.... Maar de trap is in de werkplaats gemaakt.

Cool, maar het probleem is dat ik nog steeds niet weet hoe ik een virtuele onthulling moet doen :/

Oeps, ik had de berichten van CHRISTOPHE G of AC COBRA niet gezien, sorry. Het slib wordt dus in de werkplaats gemaakt, in het echt.

Voor de tekening denk ik niet dat ik de helling en oriëntatie van mijn stukken stringer zal missen (het is op 90,5° met een helling van 42,25°).

@Christophe: Het probleem is dat ik mijn richtlijnen niet kon opstellen (waar komen ze vandaan? hoeveel?). Ik tekende alleen de richtlijn vanuit het midden van de bovenste breedte van de stringer, en ik volgde mijn sylhouette (een rechthoek) door een haakpunt, die dus het midden van deze breedte was.

Het maakte me...

@ AC Cobra: je was er bijna ^^ hoe heb je het gedaan?

Maar bedankt;)

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij

geen manier om het slib te maken

limon_debillarder.sldasm