Początkujący w BE: jak wybrać temat

Witam wszystkich, jestem początkującym w BE i mam kilka pytań. Przede wszystkim chciałbym mieć kilka wskazówek do wyboru tematu: jak to zrobić? Zrobiłem IUT z inżynierii mechanicznej, ale teraz, gdy jest to, jestem zagubiony. Chciałbym uzyskać ogólne informacje, takie jak: jak wybrać między laminatem a rozciągniętym? Dlaczego warto wybrać A60 zamiast S235? 

I wszelkie inne informacje, które mógłbym mi przydać. Dziękuję.

Witam

Proszę podać używane oprogramowanie, ponieważ nie jest ono wpisane w parametrach Państwa pytania.

Edit: Nie na temat!

1 polubienie

Witam

Wszystko zależy od funkcji Twojej części, czy potrzebujesz TTH, czy jest ona spawalna..... W rzeczywistości musisz stworzyć CDC.wtedy w książkach takich jak np. notatka lub przewodnik rysownika można znaleźć informacje.

Cdt

Fred

2 polubienia

Myślałem, że kliknąłem na SolidWorks, ale nie sądzę, żeby to się zmieniało z jednego oprogramowania na drugie :-)

1 polubienie

Dziękuję za ten początek mojej odpowiedzi Fred, czy mógłbyś rozwinąć różne przypadki?

Który gatunek będzie spawalny?

Który odcień będzie bardziej odpowiedni do zabiegu? Czernienie, na przykład, jest wykonywane na wszystkich rodzajach stali i jest tylko zabezpieczeniem? 

Aby uzyskać spawalność, należy zwrócić uwagę na procentową zawartość węgla. Na przykład 42CrMo4 jest trudniejszy do spawania.

Jeśli chodzi o informacje, korzystam z tej strony:

http://www.construiracier.fr/tout-sur-lacier/normes-et-nuances-dacier/

2 polubienia

czy możesz dać nam trochę CDC, abyśmy mogli pomóc Ci zdefiniować temat,

Cdt

Fred

@Fred: Myślę, że jest to problem globalny, którego nauczyciele tak naprawdę nie wyjaśniają wprost.

Przykład: w zależności od procesu, orientacja włókien jest inna i może mieć wpływ na projekt części.

Nigdy wcześniej mi tego nie powiedziano. I nawet jeśli wydaje się to oczywiste, trzeba się nad tym zastanowić! :)

1 polubienie

No właśnie, to ogólne pytanie!