Sorry voor de traagheid van mijn antwoorden, ik werk tegelijkertijd:(
Ik heb zojuist de @Lucas reset-methode getest (bedankt trouwens, ik kende deze methode niet ;)), de afmetingen blijven verschoven, niets te doen, Met deze methode heeft Solidworks al zijn parameters op nul gezet, maar er verandert niets...
@opiep, ja, bij het fotograferen van de dimensie dwaalt het niet meer rond, maar door te modificeren en opnieuw aan te passen en opnieuw aan te passen (dankzij de klant ;p) mijn stuk is er altijd een heuvel die na een tijdje "springt" ... En aangezien het dat met mij doet op alle stukken die ik maak... Het is een beetje zwaar^^
@jose, ja, ik heb de reconstructie geprobeerd, het werkt niet:( (Heb je het over Ctrl+Q?)
In het voorbeeld van een munt die ik heb gepost, staat de 7000 dimensie inderdaad op een vlak (voorvlak) maar de 4000 dimensie en de andere die iets verschoven zijn, absoluut niet... Het is moeilijk te begrijpen...
Heb je schets A opnieuw gedimensioneerd? Omdat geen enkele beoordeling ronddwaalt.
Op schets B, wanneer we een "niet-gehechte/offset" nemen (nou ja, degenen die een vierkant hebben) om ze opnieuw te bevestigen, veranderen ze van vlak (bijv. die rechts van de afmeting ee 7000 gaat van recht naar vooraanzicht).
Als u een antwoord krijgt van de hotline, laat het ons dan weten.
Ja, vanaf het moment dat een heuvel is verschoven, blijft dat zo, of de schets nu volledig beperkt is of niet. En zelfs als ik een schets / een netwerk moet wijzigen, verwijder ik onvermijdelijk beperkingen en is er altijd een moment dat het blauw is...
Nou, volgens de Hotline is het een grafische bug vanwege mijn computer, maar ze konden me niet vertellen waar het precies vandaan kwam, de operator ziet deze pb voor het eerst, het is geen Solidworks-bug (volgens hem)... Dus a priori niets te doen, behalve de verspringende kusten verwijderen en ze opnieuw creëren...
Ik kom terug op de discussie, gewoon om je gerust te stellen... :) Ik had net exact hetzelfde probleem (zie afbeelding). In een virtuele kamer die ik heb gedupliceerd, onafhankelijk gemaakt en aangepast.
Het laat alleen maar zien dat het niet van je werk komt, en het is ook niet nieuw in 2014, ik ben onder 2013!!