Deconstrueren onder beweging gedurende 0,04 seconden

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met solidworks simulatie. Wanneer ik de simulatie van het katapultmodel uitvoer, gaat het model in bulk  van 0,04 seconden naar 0,08 seconden.

Na deze tijd verloopt alles normaal en wordt de berekening normaal uitgevoerd tijdens de studietijd, die is geconfigureerd op 5 seconden.

Tijdens de simulatie gaat alles correct, behalve die 4 honderdsten van een seconde???

Is het een solidworks-bug?

Het is vervelend omdat ik de tool niet kan gebruiken om te controleren op interferentie.

Ik voeg foto's van de simulatie toe

Bedankt voor je hulp

a_004_s.jpg

Hallo

Een simpele oplossing om te testen zou zijn om direct daarna te beginnen, dus door alle toetsen (blauwe diamanten) naar rechts te verplaatsen na het moment dat het niet werkt.

Hallo

Gezien je beschrijving doet het me denken aan een probleem dat ik tegenkwam. Discussie hier: http://www.lynkoa.com/forum/cao/probleme-animation

Kijk naar de video's op pagina 2 als je hetzelfde soort probleem hebt.

Het was SW13. In welke versie zit je?

In feite is de berekening voltooid. Hij doorloopt simpelweg deze fase van het destructiliteren van het model, die begint bij 0,04 seconden en stopt bij 0,08 seconden. Na deze tijd wordt het model geherstructureerd en is de berekening van de simulatie voltooid.

C

Ja, het is solidworks 2013 en ik ben in de bewegingsanalysemodus

Het deconstructieprobleem is terugkerend en is niet opgelost, maar het interfereert niet met het eindresultaat, dat niet wordt beïnvloed. Een bug in de rekenmachine?,