Hallo hallo.
Ik heb een klein probleem met plaatwerk dat ik niet helemaal kan begrijpen.
Ik maak een onderdeel met vouwen in alle richtingen (geluk!), Ik vouw mijn CAD-model uit om een speling te maken bij de buigknooppunten en problemen met materiaalretour te voorkomen, vouw het CAD-model. Tot zover geen zorgen, met alles is goed rekening gehouden.... Maar als ik mijn unfold maak, wordt er geen rekening gehouden met een van de spelingen.
Heeft iemand van jullie ooit dit probleem gehad? Hoe ben je eruit gekomen?
doc1.pdf
1 like
Ik denk dat ik al een soortgelijk probleem heb gehad.
Heb je geprobeerd om de speling slechts aan één kant toe te passen en een symmetrie te maken om te zien.
Of probeer je speling bijvoorbeeld een tiende van een millimeter iets kleiner te maken. (om te zien of het probleem zich blijft voordoen)
2 likes
Hallo
U moet het onderdeel uitvouwen, vervolgens de uitgevouwen toestand uitvouwen, vervolgens de uitgevouwen toestand 1-functie bewerken en de hoekverwerking daar uitschakelen, het zou moeten werken.
4 likes
Bedankt voor je feedback@sbadenis
Ik ging naar de eigenschappen van de uitgevouwen functie en schakelde de optie "hoekverwerking" uit... Problemen opgelost.
Waar het sterk is, is dat door het opnieuw te controleren, het probleem altijd weg is. Totaal onbegrip van het ding, het moet een knoop zijn die een beetje te complex is voor Sldws!
Kortom, problemen opgelost en dat is het belangrijkste
Edit: ha ba goed, net als said@manu :)
3 likes
Ah, de geneugten van computers...