Dell XPS 15 voor Solidworks?

Hoi allemaal

Ik werk al vele jaren aan een Dell precision M2800-werkstation en een 2015-versie van SW.

Ik wil van werkplek veranderen en ik twijfelde tussen 2 DELL-producten:

- Nieuwe XPS 15 (W10 pro 64bits / i7-10750 / 32 GB RAM / Nvidia GEFORCE GTX1650 Ti-kaart / UHD-scherm)

- Precision 5540 (W10 pro 64bits / i7-9850H / 32GB RAM / Nvidia quadro T2000-kaart / UHD-scherm)

Ik weet dat de precisie is ontworpen om SW te draaien, maar hij is binnen 1 maand beschikbaar en kost 1000 € meer dan de XPS

Mijn vragen zijn dan ook de volgende : heeft u feedback over de XPS15 en in het bijzonder de grafische kaart? Geen display bugs met UHD?Ik denk dat ik moet SW15 updaten  naar nieuwer, toch?

Alvast bedankt voor je advies/feedback!

Hallo

Ik ben geen computerwetenschapper, maar mijn pc is krachtiger dan de jouwe en hij loopt achter, het is een I9.

Hoe belangrijker de grafische kaart is, hoe hoger het getal, hoe beter. De mijne P5000 Nvidia quadro en het is beperkt.

Welnu, we openen assemblages van meer dan 10000 componenten.

Maar goed, het hangt allemaal af van wat je wilt doen. Ik ben een standaardversie van SolidWorks (2020), niet de professionele , wat ook best goed is.

Het beste is om contact op te nemen met SolidWorks of op deze link te klikken https://www.solidworks.fr/sw/support/SystemRequirements.html

En ja je moet de versie veranderen want de 2015 heeft sindsdien goed gewerkt, en zal verouderd raken, dat wil zeggen geen onderhoud meer, hij stopt bij 2017, kijk op de link hierboven.

Succes.

@+.

AR

1 like

Goedenavond

Aan welke grootte  assemblages werk je?

Aan mijn kant  hebben we twee soorten  draagbare configuraties

Precisie 5750 nVidia , Quadro RTX 3000 4 GB , 16 GB RAM

Loopt goed voor assemblages van 500 stuks

Precisie 7750, Quadro RTX 4000 6 GB, 32 GB RAM

Deze configuratie is voor grotere assemblages.

Persoonlijk een beetje beperkt de XPS 15 config. Het hangt tenslotte allemaal af van uw gebruik.