Dell XPS 15 dla Solidworks?

Cze wszystkim

Od wielu lat pracuję nad stacją roboczą Dell Precision M2800 i wersją oprogramowania z 2015 roku.

Chcę zmienić swoją stację roboczą i wahałem się między 2 produktami firmy DELL:

- Nowy XPS 15 (W10 pro 64-bitowy / i7-10750 / 32 GB pamięci RAM / karta Nvidia GEFORCE GTX1650 Ti / wyświetlacz UHD)

- Precision 5540 (W10 pro, 64 bity / i7-9850H / 32 GB pamięci RAM / karta Nvidia quadro T2000 / wyświetlacz UHD)

Wiem, że precyzja jest przeznaczona do obracania SW, ale jest dostępna w ciągu 1 miesiąca i kosztuje 1000 € więcej niż XPS

Moje pytania są zatem następujące : czy masz jakieś uwagi na temat XPS15, a w szczególności karty graficznej? Brak błędów wyświetlania z UHD?Myślę, że będę musiał zaktualizować  SW15 do nowszego, prawda?

Z góry dziękuję za rady/opinie!

Witam

Nie jestem informatykiem, ale mój komputer jest mocniejszy niż twój i pozostaje w tyle niż I9.

Im ważniejsza jest karta graficzna, im wyższa liczba, tym lepiej. Kopalnia P5000 Nvidia quadro i jest ograniczona.

Cóż, otwieramy zespoły składające się z ponad 10000 komponentów.

Ale hej, wszystko zależy od tego, co chcesz robić. Jestem standardową wersją SolidWorks (2020), a nie profesjonalną , co też jest całkiem niezłe.

Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to zapytać o to SolidWorks lub kliknąć ten link https://www.solidworks.fr/sw/support/SystemRequirements.html

I tak, musisz zmienić wersję, ponieważ od tego czasu 2015 działa dobrze i stanie się przestarzały, to znaczy nie będzie już konserwacji, kończy się na 2017 roku, spójrz na powyższy link.

Powodzenia.

@+.

AR

1 polubienie

Dobry wieczór

Na jakiej wielkości  podzespołach pracujesz?

Z mojej strony  mamy dwa rodzaje przenośnej  konfiguracji

Precision 5750 nVidia , Quadro RTX 3000 4gb , 16 GB RAM

Dobrze sprawdza się w przypadku zestawów składających się z 500 sztuk

Precision 7750, Quadro RTX 4000 6 GB, 32 GB pamięci RAM

Ta konfiguracja dla większych zestawów.