Goedenavond allemaal,
Ik zou graag willen weten of het tijdens een thermische studie mogelijk is om een symmetrische geavanceerde verplaatsing toe te passen op een assemblage?
Goedenavond allemaal,
Ik zou graag willen weten of het tijdens een thermische studie mogelijk is om een symmetrische geavanceerde verplaatsing toe te passen op een assemblage?
In een thermische studie met een symmetrisch model dat je in tweeën laat snijden, is er geen symmetrievoorwaarde om in te voeren. Je moet alle gezichten van je kopje zonder enige voorwaarden achterlaten (als gevolg hiervan hebben ze geen warmte-uitwisseling met de buitenkant, wat in werkelijkheid het geval is) (pas op dat er geen convectie op komt)
Ik ben dsl, ik heb mezelf slecht uitgedrukt, ik zal moeten weten of wanneer ik een thermo-elastisch onderzoek uitvoer, tijdens mijn statische onderzoek ik de symmetrische geavanceerde verplaatsingsbewerking op een complete assemblage kan gebruiken en niet op een enkel onderdeel?
Ja, het is mogelijk, maar solidworks bouwt het symmetriegedeelte niet opnieuw op