Afgeleide configuratie verplaatsen

Hoi allemaal

Ik heb veel configuraties in een kamer gemaakt, maar ik wou dat ik ze beter kon categoriseren.

Ik had graag het principe van afgeleide configuraties willen gebruiken om "families" van configuraties te creëren. Helaas kan ik de ene configuratie niet handmatig naar de andere verplaatsen, zodat het een afgeleide configuratie wordt. Ik weet hoe ik een afgeleide configuratie moet maken, maar ik wil voorkomen dat ik alle configuraties die ik zojuist heb ingevuld opnieuw moet maken en de eigenschappen van elke configuratie verlies wil laten gaan.

Dus ik zou graag willen weten of iemand weet van een manipulatie die je in staat stelt om gemakkelijk configuraties te groeperen.

Bij voorbaat dank

Helaas is dit bij mijn weten niet mogelijk.

Hallo

Het is misschien mogelijk door door een deelfamilie te gaan (maak automatisch een deelfamilie aan op basis van uw huidige configuraties en hack deze om de configuraties om te zetten in afgeleide configuraties), maar het probleem is dat als uw onderdeel wordt gebruikt in assemblages onder verschillende configuraties, ik ben bang dat de configuraties die naar afgeleide configuraties zouden gaan, niet in aanmerking worden genomen... om gezien te worden.

1 like

Maak een back-up van uw bestand voordat u het wijzigt en kopieer en plak vervolgens in het Excel-bestand om de wijzigingen in de afgeleide configuratie aan te brengen en, naar mijn mening, als de naam van de afgeleide configuraties hetzelfde blijft als voorheen, zelfs uw oude assemblage zou hun kleine moeten vinden. En in het slechtste geval herstel je je back-up

3 likes