Hallo
Ik heb een assemblage waar er publicaties zijn van elementen van onderdelen die zich op assemblageniveau bevinden. Ik zou echter graag zien dat deze publicaties op het niveau van de kamers worden geplaatst.
Kan ik publicaties verplaatsen van een assemblageniveau naar het shareniveau?
Of meer in het algemeen, het niveau van publicaties wijzigen (assemblage, subassemblages, onderdelen...)?
Bij voorbaat dank voor uw ideeën.
Hallo
U kunt de namen van de publicaties exporteren/importeren (in een .txt bestand).

Maar u moet in het doelbestand van de import het element dat overeenkomt met de gepubliceerde naam opnieuw aanwijzen voor elke publicatie die uit het .txt bestand is geïmporteerd.
Houd er rekening mee dat de publicatie kan lijken op een URL, een pad naar een element (een snelkoppeling).
De beste praktijk is om op onderdeelniveau te publiceren en, wanneer dat onderdeel in een assembly wordt gebruikt, de publicatie van het onderdeel (en niet direct het element waarnaar in de publicatie wordt verwezen) opnieuw te publiceren op assembly-niveau.
Bijv. in een "Dekvloer" kamer maak ik een "Referentie Plan" publicatie en verwijs ik naar het XY Plan.
In de assemblage maak ik een "Screed Ref Plan" publicatie en verwijs ik naar de publicatie in het Dekvloer deel en niet naar het XY-plan.