Uitgevouwen plaatwerk onmogelijk

Hallo, ik heb een probleem bij het maken van een plaatwerkonderdeel in Solidworks, ik kan niet uitvouwen, de fout "De bocht kan worden samengevoegd met een andere laag". Ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen, is het misschien niet haalbaar om dit stuk uit te vouwen?

Deel 3.SLDPRT

Hallo

Ik heb net naar je onderdeel gekeken en het is je Swept Bent1 Sheet-functie die ervoor zorgt dat je onderdeel bugt. Om uw onderdeel te laten uitvouwen met de zijvouw, moet u uw Swept Bent1 Sheet-functie verwijderen. Verklein je bovenvouw aan elke kant met 5 mm en maak vervolgens een vel gevouwen op de rand waar je je functie hebt verwijderd: Gevouwen gevouwen vel1 met een straal van 79,5, dan de lengte van het blindgevouwen vel en 85,5 en in de positie van het gevouwen vel en de middelste (buigt naar buiten) en daar zal je stuk zich ontvouwen. Ik ben jonger dan 2020, anders was ik wel in de kamer gekomen.

3 likes

Bedankt ac cobra voor je antwoord, maar ik wil mijn bovenste vouw aan elke kant niet met 5 mm verkleinen en ik wil ook geen vouw aan de rand omdat ik een uitgevouwen wil krijgen zoals de bijgevoegde afbeelding.

deplie.png

zo ziet het eruit als je PJ uitvouwt

deplie_de_tole_impossible.jpg
2 likes

Ik heb het in 2016 opnieuw ontworpen om het te verzenden

piece3_ac_cobra_427.sldprt
1 like

Oké, ik zie waar mijn fout vandaan kwam, heel erg bedankt ac cobra 427 

1 like

Hallo

Ik heb een insect van mijn kant, als het is bevestigd wanneer ik het uitvouw, voegt het materiaal toe aan de plaats van de vouwen, normaal of niet 

kun je me alsjeblieft helpen 

2117980.sldprt

Bedankt voor het maken van je onderwerp in plaats van het opgraven van een oud onderwerp. Je zult meer antwoorden hebben, plus een screenshot helpt voor het onderwerp voor degenen die niet dezelfde versie van SW hebben.

1 like