Uitgevouwen via een vouw invoegen - Er is geen vouw gevonden

Hallo

Ik heb een beetje moeite met het genereren van het uitgevouwen van een lichaam, ik heb veel technieken geprobeerd en in het bijzonder degene die ik het beste beheers "een vouw invoegen" in plaatwerk, maar het komt altijd bij me terug "geen vouw gevonden"

Als iemand een oplossing kan vinden en technisch ben ik geïnteresseerd, dank u

IMPORTE1. SLDPRT (63.9 KB)

1 like

Hallo

Onder welke versie zit je en kun je zeefdrukken plaatsen omdat we niet allemaal dezelfde versie en een STEP hebben

Ik ben in de 2020-versie en hier is de stap, bedankt voor je hulp

IMPORTE1. RWZI (51,8 kB)

Hier is het stuk dat ik in 2016 heb gemaakt. We zouden door de overgangsplooi moeten gaan
IMPORTE1 Ac cobra 427.SLDPRT (101.1 KB)

super! Bedankt, ik heb het geprobeerd, maar kon de schets van het profiel niet maken, met welke functie heb je de STP-bewerking kunnen uitvoeren?

In feite moet je een laag en hoog vlak maken om de hoogte te definiëren en op deze vlakken de cirkelbogen van het gewenste profiel plaatsen en na het maken van de twee schetsen selecteer je ze in de creatieboom en klik je op de functie overgangsvouwen

Ik begrijp het, ik zal proberen je methode te reproduceren! Bedankt voor je reactievermogen ac_cobra_427, probleem opgelost.

1 like

het probleem is dat het een RWZI is (zelfs de . PRT is een geïmporteerd onderdeel) ... Het wordt dus ingewikkeld om u te vertellen waar het misgaat in uw taken.

Aan de andere kant, wat ik ervan kan zien

1. Het is een opgerold plaatwerk
  2. Je hebt 2 verschillende spaken tussen de boven- en onderkant

Dus het lijkt mij gecompromitteerd om het te kunnen ontvouwen :slight_smile:

Edit: niet snel genoeg tegen @ac_cobra_427 ^^

Het enige dat u nog hoeft te doen, is het antwoord valideren dat u heeft geholpen het probleem op te lossen