Opgesteld op Europarlementariër

Hallo

Ik kan de ontwerpdimensie van een baas niet in mijn Europarlementariër passen. Kan iemand me eraan herinneren hoe ik het moet doen, alstublieft?

De kust is op geen enkele manier te zien. Als ik probeer de objecten van het model in te voegen, vertelt sw me dat er geen zijn (ik heb het ook geprobeerd met de verborgen opties...)

Info: het is op SW12.

OPP

Hallo, heb je op het tabblad Weergave gekeken of het niet verborgen was?

1 like

Voeg een foto toe die te zien is

Bedankt

Voor het weergavetabblad denk ik dat je vraagt of het goed is gemarkeerd voor de MEP?

Ja, het is goed gemarkeerd voor de Europarlementariër in het 3D-model.

In de afbeelding wordt de afmeting toegevoegd door een verticale schets te maken en de afmeting handmatig toe te voegen in de MEP.

2014-03-07_depouille_mep.png

Wijziging van mijn pb:In feite, had ik niet gezien dat sw de dimensie invoegde, maar in de iso-weergave.

Dus nu verwijder ik het (omdat verplaatsen niet werkt) en probeer ik het opnieuw te importeren in de weergave waarin ik geïnteresseerd ben. Maar echt niet.

Ik probeer de afmeting op het vooraanzicht te positioneren, maar aan de zw-kant van de rand en niet op het gezicht. En ik kan het niet goed krijgen.

Iemand een idee?

Probeer het te verplaatsen met CTRL of ook met ALT. Soms werkt slechts één van de twee.

In dit geval is de oplossing om enkele randen (in de tekening) over die in de 3D te tekenen en deze randen te dimensioneren.

Ik weet dat het niet geweldig is, maar het is een uitweg...

Waar komt de alt-toets mee overeen?

anders geeft controle of shift niets.

De kust lijkt van voren of recht gezien, maar in "rare"...

2014-03-07_depouille_mep.png

Is het een body op Material Removal of op Bossage?

@ Benoit.if: Het is gestript op bossage.

2014-03-07_depouille_mep_-3.png

Helaas lijkt dit de manier te zijn om uit te rollen voor SW (Amerikaanse methode?), ik heb het gereproduceerd op SW13.

Dus de enige uitweg is wat ik hierboven suggereerde: volg in de tekening op de 3D om een samenhangende dimensie te hebben!

Voor de tweede afbeelding heb ik de eerste ingevoegd, sorry, het is vrijdag...

2014-03-07_depouille_mep_-2.png

Op het eerste gezicht is het raar, maar wat is de vorm van de baas van bovenaf gezien? Neemt het de afmeting onder een hoek?

De verkregen vorm is piramidaal en de afmeting is gepositioneerd aan de rand in de MEP volgens de positie die hij op de iso-weergave plaatst.

Maar niet op de 3D in de kamer...

2014-03-07_depouille_mep_-4.png

Als je de hoek meet, heb je 20°?

Mijn gemakkelijke antwoord zal zijn om te zeggen dat er een bug is ...

Voor de oplossing van het probleem, zie mijn antwoorden hierboven

Sorry dat ik de week zo eindig, zonder echte oplossing! ;)

En als je een automatische beoordeling doet, hoe ziet het er dan uit?

@+ ;-)

@gt22: d.w.z.? Kunt u aangeven welke manipulatie u wilt dat ik doe?

@benoit.lf: Ja, het is 20°. (het is op de eerste afbeelding voor het geval dat ik een schets maak en de hoek met de hand opnieuw dimensioneer)

OPPIC27

7 maart, 2014 - 16:27 | /!\ Meld misbruik

@gt22: d.w.z.? Kunt u aangeven welke manipulatie u wilt dat ik doe?

Bekijk deze tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/outil-de-cotation-dans-les-mises-en-plan

@+ ;-)