Onderdelen worden weergegeven als kubussen wanneer ze zich verplaatsen in de Solidworks 2018-assemblage

Hallo

Op sommige assemblages worden onderdelen weergegeven als kubussen wanneer ze door de assemblage worden verplaatst.

Ik heb geprobeerd de kwaliteit van de weergave van de onderdelen te verminderen

Ik heb geprobeerd subassemblages te configureren in speedpack

Dit kan het resultaat verbeteren 

Welke andere instellingen kan ik gebruiken om dit weergaveprobleem op te lossen?

Philippe

fixe.jpg
en_mouvement.jpg

Hallo Philippe,

Ik heb de 2018-versie niet meer, ik heb de 2020 SP5, probeer de weergave van de "visualisatiekubus" uit te vinken.

Zie bijgevoegde screenshot:

2022-08-19_154852.jpg

Hallo

Dit is het normale gedrag van Sw op grote assemblages: het verwijderen van kleine onderdelen en blokken met grote zolang je de muis beweegt. SW doet de berekening pas als het zicht 'stil' staat.

Je moet door de montage-opties en grote assemblages snuffelen om vanuit de onderdelencombinatie SW te rijden, gebruikt deze gedegradeerde modus.

2 likes

Hallo

Dank u voor uw antwoorden

Ik heb de weergave van de "visualisatiekubus"     uitgeschakeld >    Geen effect

Ik heb het beheer van grote assemblages uitgeschakeld (het is geen grote vergadering)  > zonder effect

Het stuurprogramma van de grafische kaart lijkt een probleem te zijn

Ik kijk deze kant op...

1 like

Hallo

Controleer dit: opties/montage/openen van een complexe assemblage.

We hadden het probleem dat bij het installeren van de nieuwe versie het componentnummer was ingesteld op 63 (of iets dergelijks) en plotseling hadden we dezelfde soort problemen als jij.

We hebben het ingesteld op 3000 voor de lichtmodus en hebben het beheer van grote ontwerpen uitgeschakeld (nutteloos bij ons)

1 like

Hallo

Ik heb geprobeerd deze waarden te wijzigen of deze opties uit te schakelen

Geen effect op het uiterlijk van een onderdeel in kubusvorm

??

Hallo

Ik heb net gemerkt dat het indrukken van "alt" terwijl ik door de assemblage beweeg, ervoor zorgt dat de dynamische weergave normaal is.

Hoe stel ik Soliworks in om de narrowcasting normaal te maken zonder op "alt" te drukken?

Hallo 

Ik denk dat het niet is om de weergavekwaliteit te verminderen, maar eerder om het te verhogen om de relatief kleine details te omvatten;)

Van mijn kant ben ik erin geslaagd om uw probleem na te bootsen door op deze twee opties te spelen:

Proberen te veranderen

• Curvegeneratie (altijd voor elk gearceerd model).
  • Detailniveau (uitschakelen). 

Voor de snelkoppelingen heb ik dit gevonden