Hallo Lynkoa @communauté!
Velen van jullie hebben deelgenomen aan de myCADday-uitdaging voor het ontwerp van SOLIDWORKS-tutorials en ik feliciteer je! Je tutorials zijn altijd een echte hulp voor de gemeenschap, omdat ze je in staat stellen je vaardigheden uit te wisselen en beginners te helpen;) Aarzel dus niet om je tutorials toe te voegen in de tutorials sectie, zodat iedereen er toegang toe heeft:) En ik zal er natuurlijk ook nog wat persoonlijk aan toevoegen!! Er komt er vandaag eentje:)
Fijne dag allemaal
Coralie
8 likes
Hallo @Coralie
Ik wil graag een zorg over tutorials met u delen.
Ik zie dat bedrijven bijna (of bijna) een vorm van SPAM doen. Ze zijn tevreden met cross-linking zonder enige toegevoegde waarde, aangezien sommige links nep zijn
Als voorbeeld zegt deze maatschappij eenvoudigweg. Hier online: http://https://www.cti-formation.fr/actualite/249-tutoriel-dessin-industriel-modeliser-un-avion-en-3d-avec-solidworks.spam
Bovendien is er geen bewijs dat de trainer lid is van het forum en in ieder geval is hij geen actieve bijdrager, anders zou het zichtbaar zijn. Kijk maar eens naar wat alle echte leden van het forum doen in de sectie "Leden"
Het is naar mijn mening om twee redenen aan de mods om op te ruimen: Visiativ biedt training, de Tutorials-ruimte is zeer vaak gekoppeld aan vragen die dankzij het forum zijn opgelost en die vaak een gebruikershandleiding zijn voor de voorgestelde resolutie. Dit lost ook terugkerende vragen op, vooral in plaatwerk.
Vriendelijke groeten
EDIT , excuseer me voor de verandering, maar het lijkt erop dat er een bug is (ik meldde het in de juiste groep ""probleem op lynkoa""). Hoe meer likes je plaatst en hoe meer het aangeeft hoe meer likes ;-) Het is raar!
7 likes
Hallo @Zozo_mp,
Bedankt voor uw waakzaamheid, het is inderdaad niet de inhoud die we zoeken... Ik geef de informatie door!
+ Ik merk het probleem van het leuk vinden op;)
Fijne dag voor jou en de gemeenschap!
Coralie :)
Ik wil ook van deze gelegenheid gebruik maken om u eraan te herinneren dat u nog maar 2 dagen over heeft voor de afsluiting van de SOLIDWORKS-uitdaging in verband met het myCADday-evenement op 5 november! Als je nog niet hebt deelgenomen, is dit het moment! :)
Veel succes aan iedereen!
Coralie :)
Goedenavond
De challenge is gesloten??? Ik zie niet meer waar ik de truc moet posten!
Vriendelijke groeten
Goedenavond @Zozo_mp,
En ja, het was vanochtend gesloten en de jury heeft vanmiddag beraadslaagd:(
Je kunt altijd je tip toevoegen in de tutorials-sectie als je wilt...! En als je wilt proberen de drone te winnen, maak je geen zorgen, je kunt je geluk beproeven op de Lynkoa-uitdaging!
We zullen volgend jaar meer lastige uitdagingen doen, dat beloven we,
Goedenavond, Coralie
1 like
Dank je wel Coralie ;-)
Ik liet me in slaap brengen door drums op een palet, maar goed, ik had meerdere kleuren op mijn palet, wat me aanmoedigt om een com back te doen voor de Lynkoa challenge.
Vriendelijke groeten
3 likes