Ik eindig mijn dag met een hoge noot, met een bericht dat me ervan weerhoudt mijn Solidworks-assemblage te sluiten of op te slaan... Jippie!
Aan het begin van de middag stuurde mijn klant me twee ACIS Format-assemblages en ze integreerden perfect met mijn Solidworks-basisassemblage. Beide zijn gebaseerd op oppervlakken en native voor Autodesk Revit. Tot dusverre goed.
Ik had een paar snijfouten (onmogelijk om daar een doorsnede te maken, het zou een ongeldige geometrie vormen), vanwege het feit dat het oppervlak was, maar dat is niets... Ik heb het probleem opgelost... Besteden...
Na een goede halve dag aan deze assemblage te hebben gewerkt (open in groot ontwerpbeheer), wilde ik het opnemen (hé, kan het wel?). Helaas heb ik na een tiental pogingen nog steeds dezelfde foutmelding die terugkomt en ik begrijp de oorzaak absoluut niet... Of het nu is wanneer ik mijn blend probeer te sluiten, op te slaan of wat dan ook... Het noodlottige bericht verschijnt en voorkomt dat ik Solidworks sluit... Voordat ik mijn computer uit het raam gooi (of uitzet), had ik graag willen weten of je op de hoogte was van dit probleem en waar het aan te wijten is? Heb je een idee?? (Als ik je eerder over de geïmporteerde bestanden heb verteld, is dat natuurlijk omdat ik vóór deze twee assemblages geen problemen van dit soort had).
Bedankt voor je inzichten...
In de tussentijd draait mijn pc 's nachts, dat wil ik niet allemaal kwijt;)
Als een save as niet werkt, geen wonderoplossing, vandaar het nut van regelmatig opslaan, ik ben meerdere keren voor de gek gehouden, dus nu heb ik het bericht van SolidWorks geplaatst "dit document is niet meer opgeslagen sinds... " die we in het begin verwijderen omdat het vervelender is dan wat dan ook...
Als u de back-up van SolidWorks hebt geactiveerd, kunt u proberen dit bestand te vinden en het vervolgens ergens anders naartoe kopiëren en hernoemen (verander de extensie in hard) om te zien wanneer het oud is...
Het bestand dat je klant je heeft gegeven, gezien de afbeelding, ik denk dat het is gecomprimeerd door Winrar of iets dergelijks, als dat het geval is, hebben we de neiging om ze direct te openen en eraan te werken terwijl ze nog steeds zijn opgeslagen in /Temp/! Niet goed! Laten we eens kijken of dat jouw geval is!
Veel succes in ieder geval, de dag zal morgen lang duren als niemand de oplossing vindt!!
Ik had deze link al gelezen, @PL maar het lost mijn probleem niet op, aangezien mijn bestand sinds het begin op dezelfde plaats staat en ik de enige ben die er toegang toe heeft... Dit artikel is ook voor Windows 2000 en ik heb W7-versies.
@David eigenlijk is het gebouw dat je ziet mijn hoofdassemblage, de twee assemblages die ik heb geïntegreerd zijn de scheidingswanden van de begane grond en de r + 1, ze zaten in een winzip-bestand, maar ik heb ze uitgepakt en daarna op mijn computer opgeslagen voordat ik ze in mijn hoofdassemblage integreerde.
Ik wilde mijn assemblage niet opnieuw opnemen als een take-away compositie omdat ik mijn onderdelenbestanden heb die goed zijn geclassificeerd in een specifiek bestand...
Dus ik heb vanmorgen een opname gemaakt, na veel te hebben geworsteld, werkte het goed. Ik heb mijn pb opgelost, ik hoop dat het niet meer zal gebeuren...