Word een jury van de 3D design challenge!

Hoi allemaal

Als onderdeel van een student design challenge nodig ik je uit om jury te worden!

Lyon 1 University en haar studenten werktuigbouwkunde en productietechniek (GMP) organiseren op woensdag 6 april 2022 een CAD-projectdag. Verschillende groepen studenten zullen hun projecten in de loop van het jaar presenteren, inclusief hun CAD-ontwerpen. Er zal een prijsuitreiking plaatsvinden waarbij de 3 beste ontwerpen worden beloond;

Lynkoa en haar leden werden vervolgens gevraagd om de beste CAD-ontwerpen te selecteren! Wie beter dan jij om de mooiste ontwerpen op SOLIDWORKS te bepalen?!  

Studenten hebben tot 28 maart de tijd om hun ontwerpen naar ons toe te sturen en sommigen van jullie kunnen de winnaars selecteren:) We hebben een online vergadering op maandag 4 april (ongeveer 30min) om de winnende teams te kiezen. 

Als je deel wilt uitmaken van de jury, reageer dan op dit bericht of stuur me een e-mail op cm@lynkoa.com

Studenten zouden het geweldig vinden om de mening van professionals zoals jij te kunnen hebben!

Dank je wel:)

Fijne dag allemaal, Coralie 

2 likes

Hallo

Wees voorzichtig, ik ben aan het trollen

[TROL  OP MODUS]

Visiativ heeft zijn logo veranderd voor een meer open logo

Symbolisch gezien ziet het eruit als twee klauwen voor een betere gehechtheid aan de realiteit of een haute couture-label, of een meer sportieve benadering van twee hockeysticks om een doel te markeren: tenzij het de traditionele groeicurve in hockeysticks is, de beroemde Fast Growing

https://www.lynkoa.com/sites/all/themes/mycadcommunity/img/VISIATIV_bloc-marque_noir.png

[TROLL-MODUS/UIT]

2 likes

[TROLL-MODUS AAN]

Elke gelijkenis tussen deze twee logo's zou puur toeval zijn

[TROLL-MODUS/UIT]

Onschuldig spel ==> waar kunnen we het kleurenlogo vinden?