Ontgrendelde cellen in een kamerfamilie

Hoi allemaal

De operatie die ik wil uitvoeren lijkt me vrij eenvoudig, maar ik zit vast... Ik wil voor het gemak de naam van een oproepnummer wijzigen: Angle_corps in plaats van D11. Maar ik krijg het volgende bericht:

Dus ik probeerde mijn cellen te ontgrendelen: Home>Police>Protection>Unvink locked maar niets helpt. Ik heb zelfs geprobeerd de wachtwoordbeveiliging te verwijderen, maar het leidt nergens toe. Ik ging naar Review>Edits>Allow Changing Ranges, maar er is niets in het venster. En als ik naar Controleren>Wijzigingen>Blad beveiligen> "Blad en inhoud beschermen tegen vergrendelde cellen" ga, werkt het niet. 

Ik kan naar het Excel-bestand schrijven, maar ik kan niet bewerken in SW. En in SW heb ik "Sta de update van de familie van onderdelen door modelwijzigingen toe" aan

Dank u voor uw hulp.

Hallo

u kunt de verwijzingen van de dimensies in de artikelfamilie verwijderen, deze zo opslaan en uw afmetingen in de 3D hernoemen, vervolgens uw 3D en de schets openen waar de afmetingen zich bevinden,  uw onderdeelfamilie bewerken, de cel selecteren die de dimensieverwijzing moet ontvangen en hetzelfde doen voor de anderen. 

2017-03-28_at_08-56-26.mp4
4 likes

Hallo

Heeft u eerst de naam van uw 3D-classificatie gewijzigd???  

1 like

Hallo

Zodra een dimensie wordt gebruikt in een deelfamilie, wordt deze vergrendeld om in SW te schrijven.

Als u een dimensie wilt wijzigen die in het roze is (Aangestuurd door een artikelfamilie), moet u deze verwijderen uit de artikelfamilie, bewerken in de deelfamilie of een variabele maken die wordt aangestuurd door de artikelfamilie en een vergelijking toevoegen in de waarde van de dimensie.

4 likes

Sorry a.leblanc , maar ik denk niet dat ik begreep wat je wilde uitleggen en ik denk dat dat niet is wat ik wil doen.

AC Cobra 427 is precies wat ik wilde doen, maar het werd geblokkeerd door de familie.

Yves.T inderdaad is het de eenvoudigste, zeker de meest brutale manier, om de kolom te verwijderen, de naam van het oproepnummer te wijzigen en de kolom terug te plaatsen, bedankt!

3 likes

Wat ik eigenlijk bedoelde, was om de afmetingen in de onderdeelfamilie te verwijderen voordat ik ze in de 3D bewerkte, en ze vervolgens weer te importeren.

Het belangrijkste is dat je erin geslaagd bent om te krijgen wat je wilde doen. ; ) 

3 likes

Om het antwoord van Yves.T compleet te maken, kun je alle cellen met je ribben knippen en ernaast plakken, dan de kolom verwijderen en de link van de rib terugplaatsen op de cel ernaast met de kopie van je ribben in de kolom...

1 like