Verschillende texturen in een bestand". PRT"

Hallo

Ik wil verschillende texturen in een bestand invoegen". PRT"  (hout, tegels, beton,...) maar ik kan niet vinden hoe ik het moet doen.

Is dit mogelijk? Zo ja, moet de textuur dan worden toegevoegd aan een gezicht of aan een kenmerk (bijv. bossing)?

Ik heb geen antwoord gevonden op het forum, dus ik reken op jou om me te informeren!

Bij voorbaat dank

Cdt

Hallo.

Ja, dat klopt. Je kunt een textuur toevoegen aan een oppervlak, een functie. Maar ook op een lichaam.

Het is handig op grote onderdelen. Je hoeft ze alleen maar in verschillende lichamen te verdelen.

Tot ziens.

4 likes

Wanneer je de textuur naar je stuk sleept, heb je de mogelijkheid om:

• Textuur op je stuk aanbrengen
  • Leg de textuur aan de zijkanten (de langste  !!)
  • Textuur op je lichaam aanbrengen

2 likes

Als je meerdere texturen op een stuk wilt

De vlakken van deze delen moeten worden geselecteerd, maar deze vlakken moeten goed gedefinieerd zijn

Over het algemeen vermijden we

We maken onafhankelijke onderdelen met configuraties die specifiek zijn voor de genoemde onderdelen 

wat het mogelijk maakt om deze genoemde producten beter te zien en te verantwoorden

Elke kamer heeft zijn eigen ref en zijn eigen dichtheidsconfiguratie

@+ ;-))

Een screenshot zou welkom zijn

Sorry dat ik nu pas antwoord, ik ben een werkstudent en ik zat deze week in de klas.

Bedankt voor je antwoorden, ik kan vrijwel rondkomen, zelfs als ik niet alle texturen kan vinden die ik nodig heb.

Misschien is het mogelijk om een afbeelding te importeren van de textuur die ik in solidworks wil gebruiken?

Bij voorbaat dank

PS: Ik zal je een screenshot geven als mijn werk meer geavanceerd is, op dit moment ziet het er niet geweldig uit.