Hoi allemaal
na twee tutorials te hebben gevolgd (die van SLW en die hier gepresenteerd), heb ik nog steeds evenveel moeite om duidelijk te zien in het gebruik van DIMxpert.
Zijn er mensen onder jullie die het regelmatig zouden gebruiken en die een procedure zouden moeten volgen voor het juiste gebruik ervan? Ik begin me te oriënteren op het beheer van annotatieweergaven (hoe een dimensie van de ene weergave naar de andere te herbalanceren), maar ik heb nog steeds veel vragen:
- Hoe zorg ik ervoor dat absolute noteringen standaard verschijnen zonder dat ik ze handmatig opnieuw hoef te genereren? (omdat het misleidend is, kan het stuk volledig worden getolereerd terwijl het veel absolute kansen mist)
- hoe ervoor te zorgen dat elke afmeting/tolerantie goed gepositioneerd is in een annotatieweergave en niet in "onaangetaste objecten" valt
- als de afmeting eenmaal is geïmporteerd in het MEP, is er dan geen snellere manier om een tolerantie te wijzigen dan terug te gaan naar de 3D en deze in het "paarse penseel" te halen?