Ik heb een vrij grote assemblage (ongeveer 13000 stuks, waarvan er 3000 uniek zijn). Als ik een tekening maak, komen er een grote hoeveelheid onderdelen niet meer tevoorschijn. Ik heb geprobeerd de onderdelen te veranderen om op te lossen, om opnieuw op te bouwen, maar er verandert niets.
Mijn doel is om een conversie te doen naar DWG om over te schakelen naar Autocad.
Ik zie niet in hoe ik dit probleem kan oplossen, behalve door de montage lichter te maken (ik heb geen idee hoe ik het lichter kan maken zonder onderdelen te verwijderen)
Ik gebruik standaard SolidWorks 2016, op een redelijk krachtige i7-4790 pc; 16 GB ram; AMD W7100 8 GB kaart)
Aangezien je nog steeds een vrij groot aantal subsets hebt, moet je eerst de S/S-sets converteren.
Ik zeg dit omdat het converteren naar DWG op dingen die een beetje ingewikkeld zijn, je misschien geen betrouwbare resultaten geeft, het kan in ieder geval achterblijven
Ter informatie, op dit moment ben ik bezig met een assemblage van 27000 onderdelen.
Deze assemblage werd zonder veel problemen in dwg en stap geëxporteerd (tijd van ongeveer 30 minuten voor elke export)
Deze assemblage van een groot deel van de fabriek voldoet aan de hierboven genoemde regels, een gemeenschappelijk onderdeel als referentie voor elke subassemblage. (hier voor deze fabriek, het gebouw)
En ter informatie, we werken in een netwerk en zonder pdm.
PC-configuratie:
Intel Xeon E5-1650 3.6 Ghz
32 GB werkgeheugen
Nvidia Quadro M4000 grafische kaart
Voor het aantal stuks, zie bijgevoegde screenshot.
Hallo, naar mijn mening is het meer in termen van herbouwen, automatisch opslaan en laadopties die moeten worden vergeleken! Uw machines zijn perfect, maar de parameters van Solid zorgen ervoor dat de tijden enorm variëren! De kwaliteiten van representatie ook.
Ik heb geen verborgen stukken, ik heb ervoor gezorgd dat ze allemaal verschijnen op het moment van tekenen. Ik ga proberen DWG-subassemblages te maken in plaats van de volledige assemblage, het zou beter moeten zijn. Ik zal ook de prestatie-opties in de tekeningen dubbel controleren voor het geval er iets verandert, maar de montage zelf werkt prima op de pc.