In Simulatie kunt u de sonde gebruiken om de maximale verplaatsing van een punt, van een hele entiteit, weer te geven of om de afstand tussen twee punten na vervorming weer te geven.
Ik probeer de maximale afstand tussen twee delen na vervorming te verkrijgen. Dus de afstandsmeettool werd toegepast op objecten en niet op punten.
Dit alles om de spelingen van mijn machine en de afstand tussen twee onderdelen te controleren om een waterdichtheid te garanderen.
Heeft iemand een idee?
Marty
1 like
Hallo, als u de maximale stamwaarde die de studie u geeft, optelt bij uw basisbeoordeling, zou deze u uw beoordeling moeten geven?
Vriendelijke groeten
Hallo en bedankt voor je antwoord.
Het probleem is dat de twee stukken uit elkaar bewegen. Hierdoor ligt de max van de ene kamer niet per se op dezelfde plek als de max van de andere.
Ik heb mijn talenten als kunstenaar gebruikt om je een prachtig (of niet) diagram van het probleem te maken.
Ik hoop dat het zo duidelijker is;)
Marty
image.png
Nou, afgezien van het optellen van de twee maximale vervormingen bij je basishartafstand zie ik niet, in de praktijk is er weinig kans dat het precies zo zal vervormen als op de studie, dus ik weet het niet echt.